Beantwoord

Na consultatie van een verkoper steeds verkeerde factuur

  • 7 March 2018
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Wij voelen ons alleminst gelukkig met deze gang van zaken, eind november werden wij opgebeld met de boodschap dat men voor ons een nieuw voorstel wilde doen van proximus daar we volgens hen reeds gedurende lange tijd teveel betaalden, moderne tijden volgens de verkoper vragen om moderne aanpassingen, blablabla.
Goed wij dan maart een afspraak gemaakt en wij konden voor dezelfde prijs die we nu betaalden (74,95 euro incl) netflix, nog een bundel naar keuze en maandelijks gratis een film huren.
In ons abonnement zat ook mobiel internet gratis en ik zei de verkoper dat hij kon doen wat hij wilde zolang hij maar zeker was dat ik mijn mobiel internet had, daar was ik zeer expleciet in daar ik dat echt nodig heb in mijn job als sales.
Hij zei dat ik me absoluut geen zorgen hoefde te maken, blabla blabla, rarara, de dag nadien geen mobiel internet meer, sindsdien: zowat 3 maanden niets dan ellende, ik denk dat wij ondertussen zowat tientallen uren aan de telefoon hebben gehangen met ik weet niet hoeveel verschillende mensen die allen ofwel niets doen, ofwel beloven iets te doen en met als resultaat dat het nog steeds miserie is, zelfs eentje die doodeenvoudig de telefoon dicht gooide, die eikel van een verkoper met het nummer 0473- 80.26.12 heb ik ondertussen mijn zeg gezegd via whats app, hij beloofde steeds weer dat hij het nodige had gedaan en dat het nu aan de klantendienst was om hun werk te doen, wat tot op heden niet gebeurde en hij zelf blijkt plots niet meer te bereiken, dus beste mensen als jullie deze persoon aan de telefoon krijgen met nummer 0473-80.26.12 denk dan maar 2 maal na alvorens op zijn voorstel in te gaan.

Wij voelen ons nu opgelicht door proximus die zich zogezegd wegstopt achter het gegeven dat deze mensen onafhankelijk van hun werkt????
Ze verkopen wel hun product, blijkbaar geen probleem om aanpassingen te doen in het nadeel van de klant maar als er een rechtzetting nodig is weet niemand hoe het moet opgelost worden.

Wel: wij willen als consument gebruik maken van het recht op de consumenten wetgeving en eisen dat proximus ons geeft wat het beloofde, niets meer en niets minder, dat kan toch niet zoveel gevraagd zijn.
Graag ook vanaf deze maand een correcte factuur en een paar maand gratis voor de geleden miserie, mijn gemiste opdrachten door het feit dat ik mijn i pad niet meer kon gebruiken en de tientallen uren aan telefoon zouden misschien wel een mooie commerciele geste zijn.
In ieder geval ben ik niet van plan het hier bij te laten, ik snap niet dat proximus zulke pratijken toelaat!!
Indien het hier niet opgelost raakt, dan zal het dossier naar een advocaat, de pers, consumentenbond, etc worden gestuurd.

In de hoop dat men bij proximus nu eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt en het nu eindelijk opgelost wordt.
Je kan toch niet zo maar verkopers de mensen laten opbellen en uw product laten verkopen, in uw naam en als er iets fout gaat, zegt en de verkoper en proximus dat het niet hun taak is dat op te lossen!!

icon

Beste antwoord door WouterM 8 March 2018, 10:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Nathalie!

Het spijt me dit te lezen... Onze oprechte excuses voor dit ongemak...
Kan je mij eventueel via een privébericht je klantengegevens doorgeven waar de aanvraag op werd uitgevoerd?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter

Reageer