NA 4 MAANDEN FACTUREN NOG ALTIJD FOUTIEF ...

  • 22 October 2012
  • 0 reacties
  • 213 Bekeken


Al sinds juli loopt de facturatie van ons Pack volledig fout, met als gevolg veel te hoge facturen. Nu 4 facturen verder en ook reeds aangetekende brief geschreven, blijkt de facturatie nog altijd niet juist te verlopen. Ondertussen is ons pack volledig uit elkaar getrokken en wordt nu alles apart gefactureerd waardoor de kosten nog meer oplopen. We betalen nu apart voor vaste lijn, belgacom tv, internet maxi, 2x mobiele telefoon, huur 2 decoders, mobiel internet verbruik en sinds vandaag hebben we nog een brief ontvangen voor een extra betaling van 4,95 EUR voor TV Overal!


Voor sommige zaken ontvangen we kredietnota's voor andere niets .... het overzicht is totaal zoek !


Hoe en wanneer gaat dit eindelijk opgelost geraken ? We zijn hiervoor al een 5 tal keer in een Belgacomcenter geweest en nog te zwijgen over de UREN die ik al met de klantendienst aan de lijn heb gehangen.





Graag héél dringend een oplossing of reactie !




0 reacties

Geen reactie

Reageer