Vraag

Mobilus S

  • 17 March 2018
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Wij hebben een Tuttimus en 2 gsms, beide Mobilus S. Gesprekken binnen de EU zijn inbegrepen. Toch krijgen we regelmatig telefoontjes aangerekend binnen of met Nederland. Voor de factuur van December belde ik en kreeg een creditnota. Ik keek vandaag januari en februari na en weer staan er enkele gesprekken op binnen of met Nederland. Dus moet ik weer bellen om een creditnota te vragen. Ik zocht op de Proximus site de juiste voorwaarden van Mobilus S (met Tuttimus abonnement) maar vind dit nergens....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_infofich/particulieren/producten/r-orphans/product-informatie-fiches.html

Bv. Tuutimus 3G zonder TVbundel
https://www.proximus.be/dam/jcr:e07d501e-793f-42ba-872a-55fad47edcca/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Tuttimus_3GB_NL_without_TV_Bundle~2018-01-02-05-25-38~cache.pdf

= forfait van 120 minuten/maand : nationaal en vanuit EU landen "roaming" (uitgezonderd "speciale nummers", dus bv. uitgezonderd 088 nummers in Nl)
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je even het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan kijk ik dit even na. Groetjes Freya

Reageer