Beantwoord

Mijn factuur

  • 21 August 2018
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb momenteel een zeer hoge factuur rekening toegestuurd gekregen .op een van onze gsm nr 047.... is twee maal internet belgië en ineternet Frankrijk aangerekend zonder verwittiging dat er meer kosten zouden zijn .
kan dit bekeken worden ?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 August 2018, 09:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag klokkeput,

Ik zie in de uitgaande sms'en van ons computersysteem dat we op 19/07/2018 een waarschuwings-sms verzonden hebben naar dit nummer, omdat het inbegrepen volume op was. Vervolgens nog 3 sms'en om aan te geven wat op dat moment de meerkost was én dat de limiet van 60 euro in het buitenland bereikt was.

Op 24/07/2018 + 27/07/2018 hebben we sms'en verzonden om aan te geven dat er ook een meerkost was op het verbruik in België, op 30/07/2018 dat de limiet van 60 euro in België bereikt was.

Ook heb je steeds de mogelijkheid om in MyProximus + onze gratis app het verbruik op te volgen.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE
Beste
Zou het mogelijk zijn voor voor de rekening wat te laten zakken , ben een trouwe klant van Proximus al meer dan 20 jaar?
Dit bedrag is voor mij deze maand te hoog ,ik heb drie kinderen waarvan één in de universiteit en twee in de secundair dus veel kosten deze maand.
Ik vermoede dat er maar één keer 60 euro kon bijkomen bij ieder pakket gsm .
Kan dit nagekeken worden ?
alvast bedankt
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Beste, om je tegemoet te komen heb ik de kosten van het dataverbruik éénmalig gecrediteerd. Groetjes Freya

Reageer