Beantwoord

Malafide praktijken

  • 24 October 2017
  • 3 reacties
  • 462 Bekeken

Op 18/08 kocht ik in het Proximus Center van Ninove een Huawei P10 en dat in combinatie met een pakket. Normaal gezien zou ik nooit voor zo'n dure gsm zijn gegaan gezien ik heel wat minder suft, bel ... dan de gemiddelde Vlaming - mijn gemiddelde rekeningen bedroegen €10/maand - maar de korting was dan ook fenomenaal. Sowieso wilde ik de abonnementskosten beperken. Om die reden koos ik voor Mobilus S (€15,99/maand) in combinatie met een databundel van €10 (goed voor 1GB; de databundel van €5 was spijtig genoeg geen optie). De gsm zelf betaalde ik €9. Intussen krijg ik al twee maanden op rij facturen waarin een databundel van maar liefst €20 wordt aangerekend. Indien ik naar de helpdesk ben, zeggen ze dat dergelijke promotie niet bestaat. Een dossier opstellen wil men niet omdat dat toch zal worden verworpen en vanuit het Proximus Center werden geen papieren meegegeven (enkel de rekening van de gsm). Graag had ik de folder van eind augustus 2017 nog eens doorbladerd, maar die kan je natuurlijk nergens terugvinden. Wat nu? Straks moet ik me toch nog lid maken van TestAankoop.
icon

Beste antwoord door Tlingit 25 October 2017, 11:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Terug gaan naar de winkel en de persoon die je geholpen heeft aanspreken.
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_rkpleTGwY0J:https://www.promoties.be/folder/proximus-70368/doorblader+&cd=8&hl=nl&ct=clnk&gl=be

Is dit de folder die je had? Deze folder is geldig van 14/08 tot en met 01/10.01/10.
(kopieer de link, ik heb deze moeten openen in cache om te kunnen lezen, anders kreeg ik de melding dat deze folder niet meer beschikbaar was.)

groeten,
Tlingit
Reputatie 7
Badge +3
Beste setordeu,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Reageer