Beantwoord

Leveringstijd van diensten langer dan 5 dagen - zucht :-(

  • 6 March 2018
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Na aankoop van smartphone voor mij en mijn partner willen we de mobiele data gebruiken waarop we recht hebben (0,5 GB in easy contract). De dame aan de telefoon melde dat dit niet kon geactiveerd worden aangezien dit een oude vorm van contract was. Wij hadden immers in het verleden de mobiele data en 0800/0900 nummers laten blokkeren op al onze gsm's.
Na jaren trouw onze 4 Easy abonnementen betaald te hebben - blijkbaar nergens recht op. De enige oplossing was een Mobilus S (zoals de kinderen) te nemen. Zo gezegd zo gedaan. En laten we dan alles dan maar in 1 contract steken dan krijgen we 3GB en alle voordelen van Tuttimus/Familus.

Dan rest alleen nog wachten op de activatie.
Maar die komt er niet - ook niet na een telefoon naar de klantendienst (er was immers ook een verkeerd TV pakket geactiveerd ipv. Netflix). Die TV bundel staat intussen ook al op de factuur.
Ook de 2 gsm's van de kinderen waren blijkbaar niet correct in het pakket ingevoerd.
TV decoders kunnen plots geen opnames meer afspelen en foutcode dat er onvoldoende bandbreedte is voor HD op de decoders. (Opgelost intussen via technische dienst)
Intussen 2 keer naar de Proximus boetiek geweest waar men alleen kan beamen dat de bestelling lopende is 😞 en dat ik alles ook kan opvolgen in de app Myproximus. Wel supervriendelijke mensen in de shops die echt moeite deden om de klant tevreden te stellen.

Na een volle week kunnen we nog steeds niet op data (3 of 4G), weet ik niet als ik nu al mijn abo via Netflix kan (laten) overzetten, als de verkeerde TV bundel gecrediteerd zal worden, ... terwijl er op de bestelbonnen staat - levering van diensten max. 5 dagen wachttijd.
Zucht !

Klant ID 503905295
icon

Beste antwoord door FreyaVR 8 March 2018, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Ik maakte dossier 33213663 om dit alles nogmaals te bekijken en in orde te brengen. Alvast oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Update:
Na een nieuw bezoek aan de Proximus shop en telefonisch contact met 2 medewerkers technische dienst zijn nu alle (oude) blokkeringen op mobiele data opgeheven.
Waardoor de meeste problemen nu opgelost zijn.
Alleen zie ik in MyProximus dat op 2 van de 4 gsm nummers nu de 'optie' Smart WiFi zit - en wat met de optie FON+ (heeft die invloed op het aantal eigen GSM nummers die recht hebben op Smart WiFi) ?
Reputatie 6
Badge +3
Kan je via deze link de klantennummer even doorgeven aub?

Reageer