Beantwoord

Laattijdige annulatie op factuur?!

  • 4 December 2018
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Jullie technieker kwam vandaag langs voor een installatie. Bleek dat de bekabeling van Proximus in ons appartement esthetisch gezien echt geen optie is. Iets wat ons niet verteld werd tijdens het salesgesprek: Er zou zelfs niet geboord moeten worden. Dit bleek dus wel zo te zijn en de kabel zou zichtbaar door het appartement getrokken moeten worden. De technieker zei dat we er maar een dagje over moesten nadenken, hij zou morgen terugkomen. Na beraad hebben we ervoor gekozen om de installatie niet te laten doorgaan. Ik belde jullie klantendienst vandaag (zodat de technieker morgen niet moet terugkomen) met dit nieuws en de medewerkster zei dat de annulatie gegrond was, ze dit in orde zou brengen en ik geen kopzorgen moest hebben. Nu krijg ik in de annulatiemail een rekening van 59 euro wegens laattijdige annulatie van bestelling. Ik ben hiervan geschrokken en wens deze niet te betalen. Ik ben immers niet laattijdig en de annulatie is een gevolg van een foute communicatie van een van jullie medewerkers.

Kan ik hiervoor gecontacteerd worden? Want wij vinden dit eigenlijk niet oké.

Met vriendelijke groet

Klantennr: 622008253
Refnr: SHE_R0000001100009ACDK-1
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 6 December 2018, 12:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Eef,
Ik heb de 59 EUR verwijderd uit de nog te factureren details, deze zal niet meer aangerekend worden.
Mvg, Wilfried

Reageer