Beantwoord

Laattijdige annulatie?, kosten aangerekend !?!

  • 2 March 2018
  • 6 reacties
  • 736 Bekeken

Hallo,

Op 1 maart was er bij mij een easy switch voorzien naar Proximus.
Na heel wat nazicht bleek het uiteindelijk bijna onmogelijk voor mij om heel onze binnenbekabeling aan te passen om compatibel te zijn met Proximus.
Op 28/02 dan ook naar proximus gebeld (via 0800 22 800) om deze installatie dus alsnog te annuleren.
Dit was geen probleem. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg, vertelde me wel dat ze eerst nog de dispatch moest bellen om zeker te zijn dat er niemand zou komen op 01/03.
Ik bleef aan de lijn en kreeg ook bevestiging dat de dispatch op de hoogte was van de annulatie.
Ik kreeg dan ook nog van haar een referentie mee, nl. 920251025.
Voor haar was alles dan in orde en de annulatie was een feit.
Op 1/03 krijg ik dan toch nog een voicemail van een proximus technieker die met zegt dat hij binnen een kwartier bij ons is.
Ik bel hem terug en zeg hem dat ik alles reeds geannuleerd had en dat ze normaal toch op de hoogte moesten zijn dat er niets meer moest gebeuren?
Hij vroeg me de rede waarom, en dat hij reeds aan mijn deur stond,...ik heb me dan ook verontschuldigd, maar ik had de dag ervoor (ochtend) toch duidelijk gecommuniceerd van de annulatie en ze hadden me dan ook bevestigd dat iedereen op de hoogte was en dat het wel degelijk op tijd geannuleerd werd.

Op 01/03, omstreeks 15.00u, krijg ik een mail van de annulatie waar ook vermeld staat:

"Laattijdige annulatie van bestelling
Toegevoegd
21%
€ 59,00"

Niemand had me hiervan iets gezegd. De annulatie was ook geen probleem en kon nog op tijd gebeuren. Het is toch niet mijn schuld dat de technieker hier niets van wist?!?

extra info:
Onze referentie: R0000001100006QBOZ
Uw klantennummer: 620802618

Groeten,
Koen
icon

Beste antwoord door HeidiE 6 March 2018, 13:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Koen, de aanrekening klopt inderdaad niet, ik heb deze geannuleerd. Grt, HeidiE
@HeidiE
Bedankt!

Ik zou ook graag van dit forum gebruik willen maken om toch eens te zeggen dat ik zeer positief ben over de support (zowel online als via telefoon) van Proximus ondanks al de negatieve berichtgeving dat men hier rond opvangt.
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan én fijn om te horen!

L.S.

 

Ik heb het idee dat precies hetzelfde bij ons het geval is.

Wij hebben nml eenzelfde aanrekening gehad terwijl we zijn overgestapt en ons was ook niets verteld…..

 

Rob van Hegelsom

 

Tip: zet best je privé gegevens niet op een openbaar forum maar in de privé vakken voorzien in je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> in deze vakken het nodige aanvullen en
> Sla wijzigingen op.

Reputatie 7
Badge +3

@RobvH Dossier 44297069 is hiervoor in behandeling. Een dossierbeheerder neemt zo spoedig mogelijk contact met je op. Groetjes, Antonella

Reageer