Beantwoord

Laattijdige annulatie

  • 22 September 2018
  • 6 reacties
  • 575 Bekeken

De technieker kwam bij ons langs om de proximusaansluiting te regelen, maar bleek dat er geen kabel lag of in ieder geval niet gevonden werd. Hij vertelde dat ik mijn recent aangelegde oprit terug moest openbreken. Dit zag ik echter niet zeggen dus zei hij dat hij de aanvraag ging annuleren. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?
icon

Beste antwoord door KoenN 10 October 2018, 15:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Herremans,

Kan u mij het klantnummer en factuurnummer bezorgen.


Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Privébericht sturen (klik hier)
Klantnummer 621427299
Referentie Proximus R4WEBSHOP001834607
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kristof,
Ik zie inderdaad dat de order geannuleerd is.
Kan je ons nog even de factuurnummer doorgeven waarop de 59 EUR is aangerekend, dan kunnen we dit crediteren.
Mvg. Wilfried
Beste, dit is aanrekening met nummer: 6844185409

Mvg
Kristof Herremans
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kristof,
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen

Reageer