Vraag

Klantendienst

  • 31 December 2017
  • 4 reacties
  • 712 Bekeken

klantendienst is hopeloos na 1 uur aan de lijn te hangen op zaterdag middag heb ik het opgeven .
ben dan naar een proximus center geweest die moesten ook gaan bellen omdat ze zelf niets kunnen doen, na 10 minuten iemand aan de lijn gekregen de persoon gaf toe dat er een fout was gebeurt maar kon nietsdoen !!!! 2maand ook al geweest en nu weer dezelfde shit
belt u dinsdag eens terug zei hij ?????
zelfde test bij orange binnen 2 minuten iemand aan de lijn, geen druk van 1 tot 9 maar tot 4!!!

4 reacties

Ter Info:
Het kan op volgende manier (hier een voorbeeld van klacht/vraag omtrent factuur)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ronko, onze excuses voor het ongemak, waarmee kunnen we jou precies helpen? Groetjes, Aziz
Sinds dat ik klant ben vanaf medio april 2018, probeer ik via de e-mail functie een e-mail te sturen met een vraag / klacht. Meerdere pogingen ondernomen. Ik denk dat het echter niet wil lukken. Ik krijg geen bevestiging van dat mijn e-mail is verzonden, ontvangen of dat het gewoon niet gelukt is. Hoe zit dat nu? Ik maag gebruik van een optie die Proximus aanbiedt, maar het werkt blijkbaar niet.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ertan, waarmee kunnen we jou helpen? Je kan jouw vraag eventueel via onderstaand link in het privé versturen. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer