Vraag

Klachten opvolgen

  • 15 December 2017
  • 0 reacties
  • 217 Bekeken

Beste,

Na verschillende keren de vraag om mijn factuur te herzien gezien verschillende fouten van Proximus (sinds 13 oktober) in de facturatie, en verschillende keren een refund te ontvangen, vraag ik me af wanneer mijn huidige factuur in orde gebracht wordt ? Gelieve me een email of een sms of een telefoon of een telegram (gaat misschien sneller) te sturen.

2 maanden lijkt me voldoende geduld om jullie facturatie in orde te brengen. Misschien zijn er andere klanten met dit probleem, maar ik raad iedereen aan om hun proximus factuur te controleren, gezien ze er duidelijk issues zijn. De laatste klacht was 32057712.

De rest zijn gesloten maar het probleem is niet opgelost. Zou kan ik ook mijn tickets oplossen ...

MVG.
Een trouwe proximus klant van de voorbije 5 jaar (die door de slechte klantendienst verplicht wordt om naar de concurrentie te gaan).

0 reacties

Geen reactie

Reageer