Vraag

Klacht over factuur

  • 12 December 2017
  • 0 reacties
  • 85 Bekeken

Wij zijn ondertussen al 15 jaar trouwe klanten. Exact 1 jaar geleden hebben wij ingetekend op een Bizz All-in formule. Nog nooit hebben wij problemen ondervonden met jullie tot ik in november een factuur ontving die maar liefst 100 euro duurder is dan normaal. Blijkbaar werden onze abonnementen van M veranderd in L zonder ons medeweten waardoor wij met 2 (wij hebben beiden een M abonnement) dubbel tarief moeten betalen. 39 euro ipv 20 euro. Wij hebben dit niet gewild, hierover hebben wij gebeld maar de enige uitleg die wij kregen was dat dit in het contract stond ... van 1 jaar geleden weliswaar!!! Moest dit dan nog het geval zijn was de tarief toen 29 euro en geen 39 euro. Dit jaar doen jullie diezelfde actie ook aan 29 euro en nog altijd niet aan 39 euro (zie op jullie website) aan de telefoon werd volgehouden dat dit NIET waar is. Blijkbaar hebben wij dan ook nog eens 1Gb meer verbruikt plots en moesten wij hiervoor bijna 50 euro meer betalen. Daar konden ze ons wel in tegemoet komen en hiervoor werd een creditnota gemaakt. Maar wij zitten nog altijd met 50 euro die wij meer moeten betalen dan gewoonlijk enkel en alleen omdat iemand ons abonnement veranderd heeft naar een L !!!! Zonder ons medeweten! Niemand aan de telefoon kan dit veranderen en ons helpen, we worden van het kastje naar de muur gestuurd, we hebben zelfs al in een Bizz punt geweest in kortrijk waar ze ons ook niet konden helpen!! Ik vind het jammer te constateren dat men zomaar iets kan veranderen in je pack en dat wij daar niks kunnen aan veranderen en enkel moeten betalen en "slikken". Ik wil gerust mijn facturen zoals voorheen netjes betalen maar geen 50 euro per maand extra voor iets dat wij niet gevraagd hebben, dit gaat mijn petje te boven! Voorheen nooit geen klachten gehad nu meteen eentje van formaat. Als deze klacht niets veranderd en ik een aanmaning krijg, zal ik dat als brave burger betalen en alles afsluiten bij jullie. We zoeken wel een andere oplossing voor onze telefonie !! Dus een laatste oproep naar jullie toe, breng het aub in orde en laat onze abonnementen op M staan, ofwel naar L maar dan aan een tarief met 29 euro ipv 39 euro.

0 reacties

Geen reactie

Reageer