Beantwoord

Klacht omtrent factuur

  • 8 July 2016
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

bij deze wil ik nogmaals woeker intresten op facturen aankaarten.
Ik heb doorgaans weinig vrijje tijd het gebeurd dus regelmatig dat ik de tijd niet heb om jullie factuur altijd netjes op tijd te betalen.....
ik begrijp dt er een intrest wordt aangerekend voor laat tijdig betalen maar wanneer er 13 euro wordt aangerekend voor een factuur van 27.50 dan wordt ik daar zer ontevreden van zeker wanneer jullie niet aanbieden om op 3/6/9/12 maand te betalen.....(u mag mij eens een bank noemen waar ik men geld mag opzetten en waarna ik na 14 dagen meer dan 40% intrest krijg)

conclusie naar de toekomst toe zal ik kiezen voor een telecom bedrijf die opties aanbied omtrend betaling.u kunt mss denken dat u als bedrijf mag doen wat u wil omdat de wetgeving u ondersteund (in deze maffia praktijken) echter vergeet u op lange termijn te denken ik zal nooit nog klant worden bij proximus...
icon

Beste antwoord door Elsa 9 July 2016, 09:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Je betaalt echter geen interest maar een standaard bedrag, persoonlijk zou ik toch ook niet rap geneigd zijn om dan nog eens over te schakellen op een driemaandelijkse betaling bij te veel late betalingen.
Je kan om deze pijnlijke toestanden te vermijden toch volgende zaken doen:
-Domiciliëring (altijd op tijd)
-Via My Proximus kan je mail en sms waarschuwingen aanzetten.
-Dacht dat je via Zoomit ook meldingen kan krijgen

Bedrijven springen echter maar steeds meer kort op de bal omdat het aantal wanbetalers ook geld kosten, zeker bij grote bedrijven kan je toch ook al snel 100.000 klanten hebben die te laat betalen en dan draait het niet om 1 enkele betaling maar om grotere bedragen, geld dat zij niet kunnen besteden en verlies op maken.
Langs de andere kant is 13€ veel op een factuur van 27.5€, dat is zeker niet fijn om in de bus te krijgen.
Persoonlijk gebruik ik een mobile app en maak ik per bedrijf een begunstigde aan zodat ik snel kan betalen via smartphone, ca 1min.

Hopelijk kan je iets met deze tips
MVG
De tip is heel simpel: zorgen dat je op tijd betaalt op eender welke manier je het ook doet, en nu maar opletten dat ik zelf straks niet te laat betaal :-))))
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het spijt me dit te vernemen.

De 13 euro zijn standaard administratiekosten, gelijk voor alle klanten.

Kan een domiciliering een oplossing bieden om deze extra kosten te vermijden ? Betaling via Zoomit ? Komt de factuur per mail ? Extra herinnering per sms ?

Groeten,

Tina
Deze topic staat in mijn top 10 betreffende domme onderwerpen.

Heb geen medelijden is 100% je eigen schuld wat voor stom en dom excuus is dit door gebrek aan vrije tijd kan ik mijn facturen niet betalen. Ik 1 keer per maand via pc banking neem mij dat 10 minuten in beslag maandelijks.
Ben al meer dan 30 jaar klant bij PX en nog nooit dag te laat geweest om te betalen.
Reputatie 6
Badge +2
Deze topic staat in mijn top 10 betreffende domme onderwerpen.

Heb geen medelijden is 100% je eigen schuld wat voor stom en dom excuus is dit door gebrek aan vrije tijd kan ik mijn facturen niet betalen. Ik 1 keer per maand via pc banking neem mij dat 10 minuten in beslag maandelijks.
Ben al meer dan 30 jaar klant bij PX en nog nooit dag te laat geweest om te betalen.


Ik ben ook dezelfde mening toegedaan, als TS geen tijd heeft dan moet hij maar tijd maken en zoals Patrick zegt dat is eigenlijk een drogreden dat TS opgeeft.

Reageer