KLACHT: Nieuwe klant, Mobiele data overschreden, niet mogelijk om verbruik te controleren

  • 16 August 2017
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Sinds 26 juli zijn we overgeschakeld (mijn partner en ik) naar het Tuttimus M pakket.
Hierbij hebben we elk een Mobilus aangevraagd met 3GB mobiele data per persoon.
We krijgen nu allebei SMS'en dat ons mobiel data pakket overschreden is.
Via Myproximus is te zien dat voor mijn nummer reeds 17 euro extra te betalen is.
we kunnen ons verbruik nergens raadplegen, mits we blijkbaar nog niet geactiveerd zijn, en er nog geen technieker is langs geweest.

Het is niet aangenaam om over te stappen naar een nieuwe provider, en dan plots zonder mobiele data te vallen, dit terwijl we vroeger - bij onze andere provider - niet boven de voorziene maandelijkse data gingen.

We hebben reeds enkele telefoons gepleegd met de klantendienst en willen via deze weg ons klacht officieel maken, zodat we niet op onvoorziene kosten moeten stuiten.
Een medewerker heeft ons via de klantendienst namelijk verzekerd dat we ons geen zorgen dienen te maken en dat geen extra kosten in rekening gebracht zullen worden voor ons verbruik. We mochten onze mobiele data zodoende opnieuw inschakelen.
Klant nummer: 614979065

Alvast dank,

Met vriendelijke groeten,

Jessie en Tom

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jessie en Tom

Ik heb alles nagekeken en een dossier (30514033) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.

Alvast de excuses. Mvg, Koen

Reageer