Vraag

Klacht indienen

  • 25 February 2018
  • 9 reacties
  • 532 Bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen online?
Volgens de klantendienst is dit mogelijk, maar het is nergens terug te vinden
Onder MyProximus kan je wel de status van klachten opvolgen, maar hoe kan je een klacht registreren?

9 reacties

TUI:
Een voorbeeld >
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Thanks!
aha bedankt, raakte er ook niet wijs uit! Hopelijk nu nog een snelle respons op de vraag.
Dat hoop ik voor jullie ook en indien het niet het geval moest zijn (kan som wel 10 dagen duren volgens hoe druk het er is) kun je nog altijd volgende week de dienst facturatie bellen op gratis nummer 0800 22 800
Reputatie 7
Badge +3
Hangt af van het soort klacht, maar het kan wel een paar weken duren eer die is opgelost. Je kan in MyProximus zien of er al een klachtennummer is toegekend. Let op MyProximus werkt ook niet in real time.
Je kan ook je klacht via Facebook doen in een chatbericht.

Geachte heer /mevrouw,

Vanwege openstaande facturen zijn de diensten van Proximus op donderdag 14 november jl. bij ons thuis stopgezet.
Deze heb ik direct voldaan en om goede wil te tonen heb ik ook de factuur die pas deze week voldaan moest worden betaald.
Direct heb ik contact opgenomen met uw klantendienst om te vragen hoe de diensten weer geactiveerd kunnen worden. Deze hebben mij toen een email adres gegeven waar ik de betalingsbewijzen kon sturen zodat procedure "herstel na opzeg" opgestart kon worden.
Vrijdag 15 november, zaterdag 16 november, maandag 18 november, dinsdag 19 november, woensdag 20 november, donderdag 21 november, vrijdag 22 november en zaterdag 23 november jl. heb ik tot enkele (3 tot 5x) malen per dag contact gehad met uw klantendienst. Iedere x met minimale wachttijd van minimaal 46 minuten, ik werd;
- of ongevraagd doorverbonden
- onvriendelijk tewoord gestaan
- ieder gesprek kreeg ik een ander verhaal te horen. Maar werd nooit echt geholpen.
- werd herstel binnen een korte periode toegezegd zonder resultaat
- de lijn werd verbroken

Heb mijn  situatie uitgelegd, zorg kindje thuis. Zonder internet en tv thuis is met kinderen al een hele uitdaging. Maar, met een zorgkindje die de hele dag thuis is een hele uitdaging.

Realiserende dat het technisch een complexere proces is om " herstel na opzeg" door te voeren. Maar, om langer dan 11 dagen zonder internet en tv te zitten.
Daarbij is ook de "pack" die ik normaal heb volledig uitelkaar. Mijn telefoon abonnementen zijn niet compleet in data waardoor ik genoodzaakt was om extra data aan te schaffen. De enige optie die ik via my proximus kreeg was 500mb voor 5€.

Wat erg te betreuren valt is dat ik bij terugkomst bij Proximus, ondertekening van contract is afgesproken dat ik WiFi versterker zou ontvangen. Deze heb ik niet ontvangen, hier heb ik meerdere malen over gebeld:
- van een medewerker kreeg ik te horen dat ik deze bij een proximus winkel kon krijgen. Eenmaal daar, 30min in de rij kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en contact moest opnemen met klantendienst.
- wij op de 1e verdieping slecht WiFi ontvangst hebben en daardoor over mijn data ben gegaan dat heeft geresulteerd tot een hogere factuur...

Ik betreur dit allemaal ten zeerste en hoop dat begrip, duidelijkheid en tegemoetkoming van pas kan komen in deze situatie.

Voor mij voelt het echt alsof ik gestraft wordt en expres niet wordt geholpen zodra mijn gegevens duidelijk zijn. Het voelt als puur Treiteren!

Hopende dat bovenstaande in vertrouwen behandeld zal worden.

In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Amal Dkhissi
*************************

*************************

Amal******@*****.com
31-7-1976
608****** klantnr 












 

Reputatie 6
Badge +2

Ik hoop dat morgen één van de medewerkers van Proximus uw brief zal lezen, afdrukken,  er eventueel iets mee doen en dan van het forum verwijderen. Het is denk ik niet echt aangeraden om allerlei privézaken op het internet te zetten om dan te hopen dat het in vertrouwen zal behandeld worden; Uw bericht staat wel op het World Wide Web

Daar bestaat volgens mij geen twijfel over dat de Proximus medewerkers dit zullen lezen morgen als ze hier terug op het forum langskomen en het verder zullen behandelen/laten onderzoeken.

Alleen is het niet aangeraden van Privé gegevens zoals klantnummer, adres en e-mail-adres op een openbaar forum te zetten, om eventueel misbruik te voorkomen 

Reputatie 7
Badge +3

@amaldkhi 

Beste,

excuses dat dit zo moeilijk verloopt.

Je privégegevens zijn aangepast op deze publieke pagina en je klantennummer werd toegevoegd in je profiel.

Je hebt dit bericht ook per mail verstuurd, waardoor een  automatisch ticket werd opgemaakt en je herstel in behandeling is.

Het ticketnummer vind je terug in je profiel.

De dossierbeheerder gaat dit zo spoedig mogelijk verder in orde brengen en je contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Tina

Reageer