Vraag

Klacht factuur wanneer oplossing?

  • 12 August 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

We zijn al een maand aan het communiceren met proximus over een probleem met ons abonnement. Het communiceren gebeurt voornamelijk van onze kant. Telefonisch worden er beloften gemaakt maar worden niet uitgevoerd. Dan het probleem privé doorgestuurd. Helaas via deze weg krijgen we ook geen antwoord. Factuur is ondertussen vervallen. Volgens mij wacht proximus tot dit gebeurt om nog eens kosten aan te rekenen.
hoe is dit mogelijk! Klant is bereidwillig en gaat achter een oplossing. En wat doet proximus verkopen en facturen sturen! Maar van klantenservice moeten ze nog véél leren.
sorry maar moet van mijn hart! Ik wil nu een oplossing zonder dat ik er mijn dagtaak van moet maken door te bellen en mailen.

3 reacties

Bij mij hetzelfde. Ik heb op 31 juli 2017 het callcenter gebeld en een klacht ingediend over een foute factuur (aanrekenen van €60 roamingkosten in de EU na afschaffing). Ik kreeg als enig antwoord: "Ik zal het doorgeven aan de juiste dienst. Er wordt contact met u opgenomen." Geen enkele reactie gekregen vanwege Proximus. Ik heb na héél lang zoeken de functie klacht via e-mail gevonden op de website, en een vervolgbericht opgestuurd op 9 augustus 2017, maar nog altijd volledige radiostilte bij Proximus. Als je op "verzenden" klikt, krijg je nog niet eens een bevestiging van ontvangst. Ik kan dus niet eens bewijzen (na een telefonische én een schriftelijke melding) dat ik überhaupt een klacht heb ingediend.

Ik ben al sinds lange tijd verhuisd, en heb een aantal keren via de website geprobeerd om mijn facturatieadres te veranderen. Ook hierop wordt volledig niet gereageerd. Proximus negeert mij volledig. Ze domineren de markt en vinden de klant niet meer belangrijk. Een klacht bij de telecomcommissie dringt zich op.
Reputatie 7
Badge +4
Dag GiGi,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Alvast excuses. Mvg, Koen
Geachte,
Groot is onze verbazing dat wij tot op heden, 17 Augustus 2017, nog steeds facturen krijgen van uw diensten die sinds 25 april 2017 zijn opgezegd. Het aantal keren dat wij hiervoor reeds hebben gebeld is niet meer bij te houden, het aantal uitstapjes naar de zogenaamde Proximus- winkels valt niet meer op te tellen. Moest dit alles ook maar iets aan de situatie veranderen, altijd en overal word ons verteld dat de zaak zal worden opgelost. Helaas….. het blijft ons verbazen dat er om de zoveel tijd opnieuw een nieuwe factuur gestuurd word, opnieuw word er gedreigd met afsluiten van onze diensten (wat reeds in april is gebeurd trouwens). Telkens weer word er van ons uit gereageerd. Maar tot op heden zonder gevolg blijkbaar. U begrijpt zeker en vast dat het voor ons moeilijk te verstaan is dat er iedere maand nog abonnementskosten worden aangerekend voor een abonnement dat niet meer bestaat.
Zou u ons eens duidelijk kunnen uitleggen wat we nog kunnen doen om dit “euvel” opgelost te krijgen???
Mvg
Linda

Reageer