Klacht

  • 23 March 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Ik ben dit zo beu!! Gsm abonnement staat al jaren op juiste btw nr en klantennummer, na aanschaf telefoon loopt alles mis!!!! Ben hier al maanden mee bezig! Nu eindelijk dat de facturen goed zijn nu heb ik zogezegd niet betaald!!!!! Komaan en het is dan nog via domiciliering en is van de rekening! Maar geboekt bij verkeerde klantennummer maar dat is niet mijn probleem!!! Gaat over 1 gsm en 1 abonnement! Als mijn gsm wordt afgesloten barst de bom! Heb hier al uren tijd ingestoken voor een simpel probleem van een btw nr dat niet correct was!!! Leve proximus

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rosaria,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen en ook wat beknopte info.
Dan helpen we je graag verder.
Mvg, Koen

Reageer