Klacht

  • 16 August 2018
  • 10 reacties
  • 606 Bekeken

Vervangen van modem ze gingen mij een nieuwe modem op sturen. Maar deze Is nooit aan gekomen. Maar ik heb wel een boete gekregen van hun omdat ik mijn oude modem niet heb opgestuurd
Ik kan toch moeilijk mijn modem opsturen en niets in de plaats krijgen nu zijn We al enkele maanden later en wij hebben de boete van 100 Euro betaald uit vrees. Nog steeds heb ik mijn oude versleten modem nog en nog altijd geen gehoor gekregen maar wij zen wel 100 euro lichter geworden Door deze oplichterij. Gisteren avond Is ook men b box stuk gegaan ik durf al niet meer bellen naar hun uit vrees dat ik weer van het kastje naar de muur wordt gestuurd...of schrik dat ze weer iets opsturen en dit nooit aankomt en we weeral moeten betalen voor een fout van hun schandalig gewoon weg dus betalen we nu voor digitale televisie maar we kunnen niets kijken. Mijn account bij jullie is alles max internet en bijna alle abonnementen op tv
Zijn hier al meer als 20 jaar klant en geen gehoor..

10 reacties

Kan je niet naar een Proximus winkel gaan? Hier word je meestal direct voorzien van een nieuwe...?
Ter info: Omruilen van een modem wordt niet meer gedaan in een Proximus centrum/winkel wel binnenbrengen van apparatuur bij bv een opzeg van abonnement kun je wel, maar als je nog een winkel vindt die dit wel doet ja dan zou ik zeggen doe maar hé, vraag dan wel voor alle zekerheid een bewijs, zodat je later indien gevraagd of zo nodig kunt bewijzen dat je die afgeleverd hebt.
Als bijkomende info:
Dit is de procedure voor omruilen van toestellen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

Maar als de mensen Proximus hier straks op het forum langs komen kunnen ze met u de zaak verder afhandelen en u verder inlichten wat de te volgen stappen zijn.
Geachte proximus winkels hebben geen stock meer... wordt nu geleverd bijv bij een kranten kiosk..
ondertussen kunnen wij geen tv kijken.. mooi en iedere maand betalen wij 120 euro voor ons abbonement. ik heb fut niet meer om tientalle kere te bellen naar hun. en mijn verhaal 20 keer doen aan telkens een adnere persoon. volgende stap is naar de ombudsdienst of wel naar de krant. kotsbeu die wanpraktijken van proximus!!!!
Als er hier geen reactie komt van het proximus team stuur dan best een
Privébericht (klik hier)
Waar je de link naar je post hier kunt meesturen namelijk deze hier >
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/klacht-45339/
Reputatie 7
Badge +4
Dag Wolfs,
Kan je mij via Het proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +4
Wolfs, je schrijft dat je een nieuwe modem zou toegestuurd krijgen, en dat je ook last hebt met je B-box (modem). Mag ik daar uit verstaan dat je bedoelde dat je een nieuwe decoder (voor TV) zou toegestuurd krijgen?
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:

Proximus modem:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_manual/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/installatiegids-van-uw-modem-b-box-3v-b-box-3-enz.html

Proximus decoder:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_manual/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-installeren/tv-materiaal-installeren/proximus-tv-handleiding-en-installatiegids.html

Welke was te vervangen en nooit toegekomen (decoder?) & welke is nu te vervangen wegens defect (Bbox?)
Dit zijn foto's van de verschillende decoders

dit zijn foto's van de verschillende modems

mijn modem was stuk die valt regelmatig uit zodat ik geen verbinding meer heb. en dit hebben ze gezien bij proximus en wouden ze deze vervange. nu zo juist vorige week is ook mijn decoder stuk gegaan.. decoder V4 heb ik

maar goed dat we nog over ouderwetse kabel beschikken en ons zo verder kunnen behelpen. maar ik betaal nu wel voor niets en moet weeral 100 keer men verhaal gaan doen. heb veel zin om abonnementen op te zeggen. dat ze maar een technieker langs sturen met een niewue modem en decoder. ik heb genoeg betaald en niets in de plaats gekregen... schandalig gewoon weg


dit voorval is in maart geweest en ondertussen zijn wel augustus..

in het verleden heb ik nog veel problemen gehad met proximus omdat mijn internet weg valt . heb zelfs een lan versterker van hun ook moeten kopen omdat zogezegd het signaal boven niet sterk genoeg was belachelijk. dan installeer je het en valt het uit om de haverklap... hier bij proximus gebruiken ze je gewoon zolang je maar betaald en u bek houdt. heb je problemen krijg je ze alleen opgelost als je ervoor in je buidel tast...

eerst zeide ze het is uw pc tot dat ik deze liet zien. custom made pc van +3000 euro's grappig

Reageer