Kafka bij Proximus!!


“Dit bericht werd automatisch aangemaakt. Reacties op dit bericht kunnen niet worden verwerkt.”

“U hebt zonder twijfel opgemerkt dat de factuur niet meer in bijlage verstuurd wordt. Om die te raadplegen, klik hier.”


Ik heb een Mail met deze titel bekomen, en dit gaat over een factuur gaan van 26,40 Euro die ik zou moeten betalen.
De geadresseerde heeft een Pay&Go kaart, en de link werkt niet.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Feys L,

Ben je zeker dat deze mail van Proximus komt? Wat is het klantennummer of factuurnummer?

Kan eventueel ook via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Een Mail met een factuur ontvangen op naam van mijn dochter die een Pay&Go kaart heeft, zie bijlage.
De link naar de factuur werkt niet (foutmelding)

Graag uitleg en oplossing.
Mvg: Feys Luc.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Luc!

Kan u mij via een privébericht het betrokken klantennummer doorsturen aub?

Dan kan ik het nodige voor u onderzoeken.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
@Wouter
Nog even samenvatten!
Proximus stuurt een mail dat er een factuur is voor “Beste klant”.
In de mail staat er een link die niet werkt.
De bijlage van mijn vorige reactie toont een screenshot van die mail.
Nu vraagt u om factuurnummer?
Die staat toch duidelijk op de screenshot!!!!!!
Ik kan het verkeerd voor hebben, maar volgens ik hier al gelezen heb zouden de proximus medewerkers die ingevoegde screenshots niet altijd kunnen lezen!
Nog altijd geen antwoord op mijn vraag.
Waarom krijg ik een mail met een factuur voor een Pay&go smartphone!, en daarin een niet werkende link om de factuur op te vragen.
Zie bijlage voor de mail.

Ik wacht nog altijd op een reactie van Proximus!, de gegevens die ik heb zijn zichtbaar in de bijlage.
We zijn nu een week verder! ik wacht nog altijd op een antwoord.
En weer zijn we drie dagen verder zonder ook maar de enige reactie van Proximus.
Weer één dag zonder een reactie van Proximus. de factuur moest tegen gisteren betaald zijn.
En we zijn nu drie weken verder gaat er deze week iemand van Proximus eens de moeite nemen om te antwoorden!
Reputatie 2
Badge
Dag Feys L,

Ben je zeker dat deze mail van Proximus komt? Wat is het klantennummer of factuurnummer?

Groetjes,

Antonella


Beste Luc,

Ik ben niet van Proximus, maar ik heb toch zelf ook eens nagekeken of het rekeningnummer in die mail van Proximus is => ja
Tegenwoordig worden er veel phishing mails gestuurd waartegen we ons moeten proberen wapenen en is het dus aangeraden om altijd eerst na te gaan of de mail niet vals is zoals Antonella hier terecht aangeeft.

Hopelijk krijg je snel antwoord van de support medewerkers.

Mvg,

Vortex_2017
Lap hier gaan we weer, Opnieuw een factuur gekregen om te betalen nu tegen 13/07/2017.
Het is nog altijd een Pay&Go nummer en de mail is wel degelijk van Proximus!!!!!
Ik dacht dat dit forum diende om klanten te helpen, niet om ze aan het lijntje te houden?

Reputatie 7
Badge +1
Zou toch even nakijken. Als ik betaal is dat naar Rek. No: BE50 0001 7100 3118 en dat al jaren. Dit staat dus op mijn factuur. Zou de 0800-22800 bellen. Heb zelf de elektronische factuur verwijderd en ontvang nu factuur bij de post. Anders uitprinten en mee naar een PX winkel gaan. Eerst even bellen als ik U was. Snap ook niet dat een PX medewerker hier niet op reageert of dit rekening nummer klopt. Dit is heel belangrijk.
Weer een dag verder en geen reactie van Proximus.
Reputatie 7
Badge +6
Feys,
Het rekeningnummer is in elk geval correct. Het nummer verschilt van betalingen voor vaste en mobiele producten. Wat de grootte van jouw factuur betreft, daarvoor stuur je best een PM naar Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,
Wim
@ Wim,
Dat alles klopt weet ik, mijn vraag is hoe kan de eigenaar van een Pay&Go Smartphone een factuur krijgen voor verbruik?
Pay&Go is toch voorafbetaald en als de kaart leeg is kan er niet meer gebeld worden!
En ja mijn dochter kan nog altijd bellen.
Mvg: Feys Luc.
Weer een weekje verder zonder een antwoord van Proximus!
Nee ik heet geen Bruno, en heb geen abonnement maar een Pay&go.

Reageer