Kafka

  • 16 January 2019
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Twee maand geleden bij mijn verhuis maakt Proximus een administratieve fout. Alles werkt goed maar bij mijn eerste factuur komt de aap uit de mouw. Probleem wordt na een telefoontje aan het call-center meteen erkend en factuur on hold gezet. We zijn nu twee maand later en het probleem is nog niet opgelost. Uren gebeld met call-center, mails gestuurd en gewacht in een Proximus Center. Voor een betwistbaar bedrag van ca. 125€. Los van mijn tijd moet dit Proximus ook al veel geld gekost hebben aan hun medewerkers terwijl vanaf minuut één het probleem al werd erkend. Nu ben ik nogmaals aan het aanschuiven in een Proximuswinkel, een plaats die je normaal moet mijden want je weet dat je er uren moet wachten wegens veel te weinig medewerkers. Oost-Europese toestanden. Ondertussen weg gegaan. Nog ca. 10 wachten voor mij. Twee medewerkers waarvan één op een half uur drie klanten heeft geholpen. De andere (die die me ooit dat verkeerd product heeft verkocht) zit al een half uur bewegingsloos naar zijn computerscherm te turen met een klant naast zich. Zal nog eens het call-center bellen.

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Willema,

Alvast de excuses.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook graag in detail wat er niet klopt op de facturen.
Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen
Dag KoenN,

is gebeurd. Hopelijk kan jij dit aanslepend probleem recht zetten.

Groeten,
Marnik
Opgelost, zie bericht via het ProximusTeam.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Willema,

Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.

Groetjes,Joël