Iedere oproep telefonisch krijg ik een ander antwoord van wachttijd

  • 10 December 2018
  • 0 reacties
  • 61 Bekeken

ik ben jaren klant bij proximus, nu is toevallig in oktober de dommiciliering niet doorgegaan, dit voor de allereerste keer sinds ik klant ben, niet gezien en blijkbaar alles afgesloten vorige vrijdag 7 december, november was wel betaald, rappels werden naar ons tweede verblijfadres waar we zelden de post uithalen gestuurd. kortom vrijdag tel met proximus, een dikke leugenaar aan de tel die mij zegt als u met kbc betaald is het binnen de 30minuten in orde terug, hij geeft mij een gestruktureerde meededeling door om snel te gaan, hetzij 460.86.8921592 . Ik heb dat onmiddellijk uitgevoerd, op heden nog geen aansluiting en in mijn scherm staat bij faktuur online, foutief faktuurnr, ik ga opzoeken en sluit my proximus aan op mijn pc zaterdag en zie dat op het faktuur een andere gestruktureerde code staat, ik betaal op nieuw het bedrag met de beo bank met die code dan, ik herinner mij dat die leugenaar mij gezegd had dat het sneller met KBC ging, dus ik betaal nog eens met de KBC rekening op die code. Vandaag staat nog alles geblokkeerd, maken ze mij wijs dat mijn geld niet binnen is terwijl er op my proximus staat dat het faktuur nr niet correct is. ze moeten dus mijn geld van vrijdag gaan zoeken , met KBC is er slechts een dag nodig. Al verschilllende keren getelefoneerd, steeds ander antwoord, de ene zegt 6 a 8uur, de ander 4 uur, de ander 24uren, niet te geloven, zijn die opgeleid om te liegen ???? mijn knr 608689215
In een van ons gebouw wonen studenten die in blok zitten en niet zonder internet kunnen, wij hebben een proffesionee abonnement daar met onmiddellijke oplossing, kan dit dan ook gebeuren?

0 reacties

Geen reactie

Reageer