Beantwoord

Hoog bedrag


Reputatie 4
Badge +1
Deze morgen kreeg ik een factuur van Proximus in de bus van 143,52€. Ik zou graag weten van waar dat komt of toch dat iemand mij dit een beetje duidelijker uitlegt want tegen dit bedrag blijf ik hier niet meer klant. Ik moet voor 5/5 noog69,49€ betalen omdat jullie mijn eerste rekening dubbel hadden aan gerekend. Dus het geld groeit nirt op mijn rug en ik heb hier ook geen ezel in mijn hof want die heb ik niet. Als ik dit bedrag maandelijks moet blijven betalen kon ik beter bij Telenet blijven en dit overweeg ik dus ook.
klanten nr.610097386
Ik ben de enigste hier denk ik die hier nog durft te kopen want de anderen denken enkel aan gratis. En ik denk dat dit nergens bestaat.
icon

Beste antwoord door LorentzV 21 April 2017, 16:16

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik hoop dat er vandaag nog een medewerker op antwoord want ik hou mijn gsm vast om al te bellen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Mario,

Ik zie dat deze factuur zo hoog ligt door het aantal boeketten dat je hebt:

-TV replay +: €5
-Entertainment FR 01/04-03/04: €1
-Entertainment NL 01/04-03/04: €1
-Boeket Multi FR 03/04-06/04: €1,99
-Boeket muzie & cultuur 06/04-30/04: €4,96
-All entertainment 06/04-08/04: €1,50
-All Kids 07/04-08/04: €0,66
-Entertainment FR: 08/04-30/04: €7,63
-All Entertainment 10/04-30/04 : €10,46
- Kids NL 10/04-30/04: €4,17
-Kids FR 10/04-30/04: €4,17
-All sports 19/03-31/03: €6,24 en
-RTBF Culture Pass 30/03-31/03: €0,025

Voor een totaal bedrag van meer dan €60 bovenop je Tuttimus.

Groetjes,
Lorentz
Reputatie 7
Badge +6
Zeg Mario,
Heb jij al die extra boeketten écht nodig, want op die manier wordt tv kijken voor jou wel duur?
Groeten,
Wim
Reputatie 4
Badge +1
Normaal niet maar vroeger bij Belgacom had ik ze ook ik ben nu dat prijsverschil aan het vergelijken en HD zenders. Maar k zit met dat zwaarste internet. Kan dit niet verlaagt worden met dan al die zenders en die ms pas kan die verwijderd worden zodat ik later Netflix kan behouden.
Reputatie 6
Badge +3
Je kan inderdaad je internet verlagen naar Internet start, maar dan verlies je je pack voordelen en krijg je een lager internet met beperkt volume. Je boekets kan je ook inderdaad gewoon verwijderen.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 4
Badge +1
Dus er zijn maar 2 internet abonnementen. Die MS PASS mag al verwijdert worden. Maar ik snap niet als ik 20 Maart klant word en er hier een fout gebeurt in de rekening en ik al een eerste faktuur krijg van134,46. Er word me dan gezegd dat dit een eenmalige fout van Poximus is. Dat dit in feite een rekening is voor 2 maanden. Ze stelden mij dan voor deze rekening 3 weken later te betalen, maar ik vroeg om deze in twee maal te betalen. En om dat ik toen een gedacht kreeg van mijn maandelijks bedrag ben ik boeketten gaan aankopen en na een tijd heb ik hier op het forum gevraagd op hoeveel mijn abonnement kwam en dit was in de 90€ en geen 143,52. Dus ik ik begrijp niet als je 20 maart klant word en 2 afbetalingen krijgt door een fout die door jullie komt en die bedragen moet ik ten laatste betalen 5/4 en 5/5 dat snap ik, maar als ik eerst die 69€ moet betalen en 3dagen later nog eens 143,52 kan niemand het hier zeggen dat het bij Telenet beter is ook al zit ik hier graag. En ik denk enkel dat het komt niet omdat ik al die boeketten heb maar wel omdat ik heb genomen en weg gedaan. Dat was hier vroeger ook niet zo.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb alvast eenmaal een tegemoetkoming gedaan, alle extra zenders zijn van je factuur afgehaald. Dit maakt een totaal van 63,03 EUR. Je dient enkel nog de restwaarden van 80,49 EUR te betalen.

Kan je mij wel informeren over welke extra zenders je wenst te behouden? Wil het alvast graag meteen voor je aanpassen Tuttimus L (bevat één zenderpakket), + Mobilus s= € 88,99 EUR per maand.

Groetjes, Nicky
Reputatie 4
Badge +1
Nicky sorry dat ik het je zeg maar ik vind het tegenover vroeger bij jullie een zeer moeilijk shyteem. Is het voor u mogelijk dat u mij contakteert op mijn gewoon email nr morgen; Want dan kan ik zelf eens duidelijk die zenders nog eens nazien die ik misschien best defffinitief nu verwijder omdat ik in het begin te veel fouten heb gemaakt zoals die rtbf pass maar dat was die klanten dienst die dan weer niet verstaan wat je juist wilt maar jij betaalt er wel voor. En dan kan je mij misschien het best uitleggen wat het best voor me is, wat langs hier gaat dit te moeilijk.

ambiorix1966proximus.be
Reputatie 5
Badge +3
Je kan ons steeds bereiken via onze pagina! Je kan alle zenders terug vinden op https://www.proximus.be/dam/jcr:1625395e-8ffe-4f90-a4b5-322c2aeae77f/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders.pdf.pdf , zal je alvast hulp bieden! 😉 Groetjes, Nicky
Reputatie 4
Badge +1
kinder zenders en MS PAS mag u verwijderen. Dan blijft die bundel toch bestaan? zodat ik fox heb?
Reputatie 5
Badge +3
De zender Fox zit bij entertainment NL, al de rest wens je te behouden? Groetjes, Nicky
Reputatie 4
Badge +1
Ja, enkel dus die kinderzenders en MS PASS niet. ik betaal u tegen de 5 de dat 2 de bedrag van 69€ en een beetje en kan u mij exact zeggen hoeveel deze kost of een nieuwe overschrijving sturen. Dank u.
Reputatie 4
Badge +1
Ik zie het denk ik al in my Proximus. Dat is dan tegen de 9 de. Hoeveel komt er dan de volgende maand nog bij? Anders moet ik nog een boeket verwijderen. Larer kan ik het toch steeds er terug bijnemen als ik wil. Maar ik heb nu al mijn conclusies gezien en had gelijk. en kan mijn studie nu afronden; en nogmaals aan Proximus je hoeft geen bang te hebben dat ik hier ga lopen..
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Bever,

MS pass zie ik niet meer op je factuur/producten

wel nog muziek en cultuur.. verwijderen of behouden ?

Kids channels NL en Fr zullen we verwijderen ?
Reputatie 4
Badge +1
Ik zal het papier nog even nemen want anders zit alles weer in de rats.. Misschien heeft iemand die Pass al verwijdert. en dan enkel zou u die kinderzenders nog moeten verwijderen NL FR als dit gaat. Al de rest van boeketten die ik nog heb moet je dus laten staan. Normaal moet dat bijna alles zijn buiten adult. En anders kan je desnoods even raad aan NickyL vragen die heeft mij vorige week geholpen.
Reputatie 4
Badge +1
Kan iemand zeggen of de kinderzenders NL en FR plus MS PASS degelijk van mijn anonnement verwijdert zijn, en de overige abonnnementen er nog op staan. Want ik zie die kinderzenders hier nog staan of blijft dit aanwezig tot die maand afgesloten is?
Reputatie 7
Badge +3
Kids channels NL en FR worden stopgezet op 30/04/2017. Grt, Heidi
Reputatie 4
Badge +1
Dank u ik zet nu mijn zenders terug op volgorde en kinderzenders zet ik automatisch op de laatste plaats, en zo kan ik die legen gaten dan op vullen. Na gelang mijn mijn maandelijkse afrekeningen zie ik binnen een tijdje wel hoe het verder moet of er nog iets af of terug bij kan want ik heb hier nu genoeg gezien. Waar ik tevreden over ben en waar een ander zijn conclusies moet over trekken.

Reageer