Vraag

Hoe taal wijzigen van inkomende facturen?

  • 14 December 2017
  • 1 reactie
  • 627 Bekeken

Dag Allemaal,

Heb reeds een 2de factuur ontvangen in het frans, eveneens de mails die binnen komen zijn ook frans.
Dit is gestart toen we een smartphone met abonnement hebben genomen, toon was alle communicatie in het nederlands. Waarom de mails en facturen dan in het frans dan sturen?
Heb als via MyProximus aan het zoeken geweest voor taal aan te passen en dat gaat, maar dit is enkel voor de App en website.
Kan iemand met een tip geven of kan Proximus het zelf even oplossen, heb 2 dagen geleden ook al een prive bericht gestuurd naar Proximus medewerker en nog steeds geen reactie.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Mocht er op dit publieke forum op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers (en vermits je reeds 2 dagen geleden een privé bericht gestuurd hebt) kun je nog onderstaande proberen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag (of klacht indienen) - helemaal rechts onder webpagina - e-mail ons (en tekst invoeren)

Reageer