Hoe lang eer een klacht opgelost is

  • 8 August 2012
  • 6 reacties
  • 921 Bekeken

Daar er een betwisting was met het eindbedrag van een factuur (pack internet+TV+mobile+telefoon), heb ik een klacht ingediend op 25 mei in een Belgacom Center. Hier bevestigden ze me dat ik gelijk had met een teveel aanrekening van het pack. Alhoewel ik al regelmatig gebeld heb naar de 080022800 en ook al eens terug naar het Belgacom Center ben gegaan is de klacht nog altijd niet opgelost. Op e-services werd de datum van de klacht regelmatig naar latere datum verschoven. Dan is de datum blijven staan op 04/07/2012 en klacht was in behandeling. Hoelang duurt het eigenlijk eer een klacht behandeld wordt en er een afrekening komt. Een voordeel is wel dat ik in bijna 3 maand geen enkel factuur niet meer gehad heb en dat ik ook niets heb moeten betalen.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Dag eddy,

Zoals ik al aangaf op Userbase heb ik klantgegevens nodig om dit voor je na te kijken.

Je mag me deze ook bezorgen in een privébericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Bende criminelen zijn jullie kijk maar eens in uw mailbox eva.

U zult het wel vinden.

Hopelijk krijgt de verantwoordelijke hiervan zijn C4

Het allerlaagste dat is proximus !

Geef je 1 week tijd is het tegen dan niet rechtgezet dan zend ik deze wandpraktijken door naar bevoegde instanties.
Reputatie 1
Badge
Angelo, ik kan begrijpen dat je problemen hebt met de handelswijze van Proximus (k'zou deze in uw geval ook hebben), maar beginnen schelden helpt echt niets, in tegendeel...

Als Proximus je echt niet wil helpen, dan bestaat er ook een ombudsman voor telecommunicatie (www.ombudsmantelecom.be).

Je kan altijd die ook contacteren.

Hopelijk geraakt het snel opgelost...


zie ook op blog van Ricy http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom




Ombudsman Telecom: ©
Elke klant die niet tevreden is met zijn telecomoperator
kan de kosteloze tussenkomst van de ombudsdienst vragen.
Eerst moet u wel contact opnemen bij de klantendienst van de telecomoperatoren.

De ombudsdienst kan immers enkel optreden wanneer een klant geen bevredigende oplossing
heeft gekregen van de klantendienst van zijn telecomleverancier.

De ombudsdienst is bevoegd voor de hele telecomsector.

U kunt klacht indienen bij de Ombudsdienst voor de telecommunicatie:

• door de formulieren in te vullen die beschikbaar zijn op de website van de ombudsdienst;

• via e-mail naar klachten@ombudsmantelecom.be;

• per brief, ter attentie van de heer Luc Tuerlinckx,
Ombudsdienst voor de telecommunicatie, Bischoffsheimlaan 29-35 te 1000 Brussel;

• per fax, op het nummer 02 219 86 59;

• via indiening van de klacht in de kantoren van de ombudsdienst tijdens de openingsuren
(van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur).

Alleen schriftelijke klachten worden in aanmerking genomen.
Het is echter wel mogelijk om u telefonisch tot de ombudsdienst te wenden op het
nummer 02 223.09.09 om optimaal op de hoogte te worden gebracht van uw rechten

Het BIPT zelf behandeld geen klachten en zal je doorverwijzen naar de ombudsdienst!!!De link naar het Webformulier dat je kan invullen met je klacht
bij "Ombutsdienst voor Telecom" vind je hieronder:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52

groetjes, Elsa

Verschrikkelijk, ik lees het ook niets eens want de klant heeft gelijk. Dat leert men bij Proximus dus nooit. Online een email verzenden die binnen de 5 werkdagen zou moeten behandeld zijn maar waar je als klant niets meer van hoort, er worden geen namen meegegeven van medewerkers, doorverbonden van a naar z. Bellen en bellen en bellen en dan met een paar zeer onbeleefde of domme mensen in contact komen, naar de winkel, terug naar de telefoon terug online, tegen dat het probleem is opgelost is er meer dan een maand voorbij. En sorry maar de optie privébericht en online chat, begin er maar aan, zeker met een complex geval als de website van Proximus. Die website trekt op geen z*k. Nooit geweest trouwens.
Hoe dom kon ik zijn om over te stappen. En die winkels, wij zijn klanten geen boeren, ik ben daar steeds afgeblaft en behandelt als een mongoilide aap, die onbeleefde geit die daar zat zou het eens beter gaan weten dan ik niet dus.
Ik weet niet waarom deze topic van 4 jaar geleden nog open staat ? want alle gegevens zullen al niet meer kloppen, maar bon, voor wie het zich toch nog moest interesseren geef ik hier de mogelijkheden om Proximus te contacteren:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook