Vraag

Hoe chatten met Proximus?

  • 12 July 2017
  • 7 reacties
  • 2712 Bekeken

Beste, ik heb al gebeld met Proximus en gevraagd om mijn factuur naar het juiste emailadres te sturen. Dat is niet in orde gekomen. Heb al twee keer een chat opgestart maar twee keer vinden ze net als ik de eerste in de rij sta geen agent om mijn chat te beantwoorden. Heeft iemand ervaring met de chat van Proximus?

7 reacties

ik heb die al enkele keren gebruikt en heb iedere keer tamelijk vlug bediend geweest zeker geen minuten lang moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ilse123,

Graag ontvang ik je klantgegevens en e-mailadres via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
De chat wordt gewoon afgesloten als het aan jou is, ik heb dezelfde ervaring.
Bij mij is dit in ieder geval toch nog niet het geval niet geweest, werd altijd in korte tijd verder geholpen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Martin en Habe, Kan alvast steeds via het Forum ook een privégesprek starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, willen ons alvast excuseren voor enige negatieve ervaring met de chat op onze website! Groetjes, Nicky
Ik heb de laatste 7 dagen twee privé berichten gestuurd via het forum, maar tot op heden zonder antwoord...
Reputatie 5
Badge +3
Beste, ik heb al gebeld met Proximus en gevraagd om mijn factuur naar het juiste emailadres te sturen. Dat is niet in orde gekomen. Heb al twee keer een chat opgestart maar twee keer vinden ze net als ik de eerste in de rij sta geen agent om mijn chat te beantwoorden. Heeft iemand ervaring met de chat van Proximus?

Heb dit al meerdere keren meegemaakt, ik start de chat, ben de 7de in de wacht, na een half uur sta ik de eerste en plots vinden ze geen agent meer! Gelukkig is het niet altijd zo, toch maak ik omwille van die reden geen gebruik meer van die dienst. Laat Px mij zelf opbellen, of bel ik zelf, of stuur een privé bericht, is nog de beste optie. Of was bijna vergeten via dit forum.
mvg.

Reageer