Vraag

Herinneringskosten afgesloten klantnr

  • 11 July 2018
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Beste,
Blijkbaar kunnen ze bij de klantendienst veel zeggen maar niets uitvoeren. Op ons oud klantnummer (klantnummer weet ik niet meer) werd in mei of juni 2017 alle diensten op gezegd. In januari 2018 kregen wij een factuur van 15€. Gebeld naar de klantendienst, er was iets fout gelopen en dit ging gecrediteerd worden. Sindsdien geen facturen meer ontvangen dus alles was in orde dachten we. Tot we vandaag een ingebrekestelling kregen van een incassobureau dat wij nog een openstaand saldo bij Proximus hebben van 120,43 € (facturen + kosten). Ik zou graag hebben dat dit voor eens en altijd opgelost wordt. Aanmaningskosten op aanmaningskosten voor producten die er niet meer zijn en al lang afgesloten zouden moeten zijn.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Indien je ons via deze link nog even het betrokken klantennummer doorgeeft kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried

Reageer