Groene factuur niet aangekregen, maar wel een aanmaning

  • 29 October 2013
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken


Beste,


2 maanden geleden heb ik verspreid over meerdere dagen ongeveer 5 u met jullie aan de lijn gehangen om mijn factuur om te schakelen naar een groene factuur. Na lang wachten en veel frustratie heb ik uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die dit voor mij direct in orde kon brengen. Ik vroeg mij toen al af waarom het dan voor alle andere medewerkers die ik gesproken had zo moeilijk was om dit op te lossen, maar dit ter zijde.


Ik krijg vandaag een aanmaning in de bus dat ik mijn factuur van september nog niet betaald heb en er wordt gedreigd met het afsluiten van tv en internet... Het toppunt hier is dat ik niet eens een factuur per mail ontvangen heb voor de maand september!!!


Ik vind dit alles behalve!!


Ik heb gisteren mijn eerste groene factuur ontvangen en die zal ik netjes en op tijd betalen zoals ik altijd doe. Maar als jullie administratie niet goed werkt vind ik niet dat ik daar zelf voor moet boeten. Zeker niet na alle moeite die ik heb moeten doen om mijn factuur gewoon via mail te kunnen ontvangen.


Ik ben alles behalve tevreden over jullie service, de kennis van de mensen bij jullie helpdesk en al zeker niet te spreken over hoe jullie administratie werkt.


Ik zal de 'achterstallige' factuur dan ook direct betalen, maar dit zal dan ook de allerlaatste frustratie geweest zijn voor ik overstap naar Telenet gezien mijn decoder ook meer niet werkt dan wel...










2 reacties

Dag Annelies,

De aanmaak van de factuur van september en de registratie naar een groene factuur hebben elkaar gekruist.  De aanmaningskosten zijn bijgevolg weggenomen, onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Gaardenier,

Uw inschrijving op de groene factuur is in orde.

U wordt bij een nieuwe factuur verwittigd op het gsmnr dat in uw Belgacom pack zit.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer