Beantwoord

Graag een antwoord

  • 20 November 2017
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 1
nogmaals daar ik geen reactie krijg
Klantnr 612338769

Hallo
Ondertussen is mijn factuur zichtbaar op my Proximus maar mail heb ik nog niet gehad
Nu zie ik op mijn factuur 12 internationale sms bij mijn mobiele nr s wij hebben veel problemen gehad toen we klant werden , Sim kaarten die werden opgestuurd maar iemand die gsm abos had geannuleerd waardoor we bij telenet per gesprek moesten pas na 6 dagen viel eindelijk mijn telenet weg dus ik de nieuwe Sim kaarten in mijn iPhone maar 3 uur nog geen activatie , ik kijk en vgl met de Sims onder my Proximus en de nr op de Sims zelfs , blijkt deze verschillend dus weer eruit ben ik zelf naar Proximus winkel geweest en uiteindelijk hadden we mobiel netwerk nu een paar uur later zie ik opeens 12 internationale sms ik bel naar klantendienst zij zeggen mij is iPhone die die zelf stuurt ik zeg dat ik dat nog nooit heb moeten betalen bij telenet en krijg een brutaal antwoord dat ik dan nog nooit mijn iPhone goed ingesteld heb
Dan zeggen ze mij dat dit normaal elke keer is als je je Sim wisselt maar dat dit rechtgezet wordt bij de eigenlijke factuur
Nu denk ik toch wel dat ik eigenlijk recht heb dat jullie dat laten vallen daar het jullie schuld is dat ik 3 keer Sims moeten vervangen heb
icon

Beste antwoord door FreyaVR 21 November 2017, 08:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Kelly, het spijt me dit alles te vernemen. Om je tegemoet te komen zal ik inderdaad deze kosten voor de internationale sms'en crediteren. Groetjes Freya
Reputatie 1
Alvast bedankt en dat bewijst dat ik toch de goeie keuze gemaakt heb met mijn overstap
Problemen zijn er overal , maar hier krijg je tenminste antwoord en helpen ze je
Reputatie 1
Kelly hollanders

Hallo een paar dagen geleden had ik contact met jullie via het forum met de vraag om als te gemoetkoming de internationale sms en van Apple te krediteren voor alle problemen nu hebben ze die van mijn nr gekrediteerd maar bij het andere gsmnr niet en daar hadden we dezelfde problemen
Ook zou ik eens willen vragen , toen ik een abonnement bij jullie wou sluiten vroeg ik aan de dame aan de lijn of er nog promoties zouden komen in een korte tijdspanne daar ik vooral opbelden voor info en ik dan even kon nadenken over de overstap zij zei me dat er geen kortingen in het vooruitzicht waren en rade me aan om de overstap toen direct bij haar regelen omdat ik anders installatie kosten zou moeten betalen nu zie ik opeens 20 euro korting dat wist ze waarschijnlijk toen ook al

Reageer