Beantwoord

Getrouwheidskorting

  • 12 January 2018
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Reeds enige tijd geniet ik als (tevreden) Proximus-klant een getrouwheidskorting van 7,00 euro per maand. Nu is het echter al 4 maanden achter elkaar zo dat de korting in eerste instantie niet op de factuur wordt toegekend en ik er via een klacht achteraan moet gaan waarna het uiteindelijk wel wordt toegekend. Telkens wordt er me ook per e-mail bevestigd dat dit in het systeem actief staat voor x aantal tijd. Kan dit nagekeken en in orde gemaakt worden aub? Dank bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door tina.b 16 January 2018, 15:26

Bekijk origineel

3 reacties

Uw topic zal wel velen interesseren (net zoals gelijkaardige topic die op userbase loopt),
daarom mss interessant om eens mede te delen om welke samenstelling van pack het bij u gaat,
een oud pack of om een nieuw zoals Familus of Tuttimus....?
Internet Comfort + TV. Oud pack dus.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik laat het even nakijken en hou je op de hoogte.

mvg, Tina

Reageer