Beantwoord

Gesprek naar 1969 wordt aangerekend

  • 12 July 2017
  • 6 reacties
  • 1062 Bekeken

Beste.

Ik heb onlangs mijn voicemail ingesteld via het nummer 1969. Op mijn factuur vindt ik nu een bedrag van 0.47 euro hiervoor. Via mijn werkgever bel ik echter aan 0.058 euro per minuut. Het gesprek was 3 minuten en 7 seconden. Dus waarom is dit gesprek niet gratis en als dit niet gratis is, waarom wordt meer aangerekend dan 0.058 euro per minuut? Bellen naar de klantendienst helpt niet.
icon

Beste antwoord door NickyL 13 July 2017, 13:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Jos, de kost is alvast inderdaad van je voicemail, best eens contact opnemen via je HR dienst, daar dit afgesproken abonnementen zijn, heb ik hiervan niet meteen een duidelijk beeld, lijkt mij alvast een vergissing. Groetjes, Nicky
Beste Nicky.

Mijn HR dienst zegt dat enkel Proximus mij kan helpen en dat ik moet vragen aan Proximus dat ze een ticket moet opmaken. Proximus wil geen ticket opmaken en geeft als verklaring dat het nummer 1969 niet in onze bundel zit. Deze verklaring lijkt mij raar. Dus als ik naar 1969 bel bij een gemiste oproep, moet ik dan telkens betalen? Maarja, ondertussen heb ik de klantendienst beter leren kennen, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Op deze manier weet ik zeker dat ik nooit voor andere diensten zal overgaan naar Proximus. Met de vriendelijke groeten van een ontevreden klant.
Reputatie 6
Badge +3
Phonemail instellen vanaf vaste lijn is betalend
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_config_fix/particulieren/support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-instellen.html

Het beluisteren van voicemail op gsm is normaal toch gratis
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html

Bij een contract met een groot bedrijf worden soms wel specifieke prijzen afgesproken. Voor mij is het wel niet normaal dat de eindgebruiker een ticket moet aanmaken bij klachten, dat deden wij als beheerder altijd zelf. Maar in uw bedrijf kan dit misschien anders vastgelegd zijn in het contract.
Als het niet lukt om een ticket op te maken, dan moet je toch wel bij je HR gaan klagen zodat zij deze klacht kunnen escaleren naar een hoger niveau.
Geachte,
Tijdens de maand Augustus 2018 (nu dus) wordt mij een bedrag van 0.79 € aangerekend als "verbruik buiten bundel" voor blijkbaar een oproep naar het nr. 1969 gedurende 1 sec.
Jawel, U leest het goed : gedurende één seconde.
Moet ik dan een tevreden Proximus-klant zijn die maandelijks rond de 80 € betaal ?
Badge +4
Ik heb dit vorige maand ook voorgehad met 0,79 erbij, lukt zelfs niet om mijn Phone mail in te stellen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, je mag ons contacteren wanneer je deze factuur ontvangen hebt en dan zulllen we je hiervoor tegemoet komen. Groetjes Freya

Reageer