Géén facturen meer na verhuis.. én geen oplossing!


Ik ben verhuisd op 26 januari 2017.
Een tijd ervoor had ik dit gemeld en alles zou in orde zijn op 27 januari 2017.
Ik had tv, vaste telefoon en internet aan sociaal tarief.
Dit is op het nieuwe adres hetzelfde. Alleen mijn adres is veranderd.

Toch komen er geen facturen... heb al een aantal keer contact opgenomen..
per mail, per telefoon... echter zonder resultaat.

U hebt mij onderstaande mail gestuurd op 28 februari...

Beste mevrouw XXX,

Dank u voor uw e-mail betreffende uw laatste factuur en uw verhuis.

Ik heb het voor u nagekeken en uw huidig (installatie)adres is XXX
Hier worden dan ook alle documenten naar toegestuurd. U mag dus het
overnamecontract negeren.

De reden dat uw factuur nog niet is toegekomen is omdat het vertraging heeft
opgelopen door de verhuis. Het zal binnenkort maandelijks op uw nieuw adres
toekomen.

Wat betreft Myproximus, kan dit een aantal fouten bevatten die u kan
corrigeren door deze zelf aan te passen indien mogelijk of door te bellen
naar de dienst Myproximus via het nummer 080022301.

Uw sociaal tarief op uw vaste lijn heb ik zopas geactiveerd, wat op uw
komende factu(u)r(en) zichtbaar zal zijn.

Hopend u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,

Bruno
Het Proximus-team




Ik heb 9 weken geleden een brief ontvangen per post:
'u hebt wellicht
gemerkt dat u nog geen facturen hebt ontvangen...
dit is door een fout langs onze kant, dit zal eerstdaags gebeuren...


Op 16 april 2017 was er nog NIETS gebeurd en heb ik wéér contact opgenomen.
Wéér een antwoord dat het SPOEDIG in orde zou zijn.
Vandaag zijn we 31 mei 2017 en: NOPPES!


Is het de bedoeling dat ik binnenkort een enorm groot factuur moet betalen?

Ik zou nu toch graag enige actie zien van uw kant.
Hoe moeilijk is het om na een verhuis, gewoon verder te blijven factureren
zoals voorheen.
Aangezien alles hetzelfde is gebleven qua dienstverlening.
Ik heb niets meer of niets minder dan op mijn vorig adres.
Ik heb nog steeds sociaal tarief..
Ik heb nog steeds een nu 'gehuurde' decoder, waarvoor ik normaal gezien een
half jaar geen huur moet voor betalen...
(Nadat ik mijn aangekochte heb moeten inleveren, en alles kwijt ben wat ik opgenomen had..
nog iets wat géén service is).

WAT IS HET PROBLEEM ?????

Graag antwoord op mijn vraag wat er aan de hand is.
Erg dat mensen al moeten gaan smeken om een factuur te krijgen.

Hopende op ACTIE...
en hopelijk voor al de zever en overlast toch een tegemoetkoming van uw kant.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Labradorreke,

Het opmaken van je facturen werd tijdelijk geschorst om de opmaak van foute facturen te vermijden. IT is hier volop mee bezig om dit opgelost te krijgen.

Mijn excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Antonella
Dank voor uw antwoord.
Hebt u enig idee hoe lang dit nog gaat duren?
Want krijg steeds te horen dat dit spoedig zal opgelost zijn..
Maar 4 maanden is niet écht spoedig...

Groetjes..
Reputatie 7
Badge +3
Dag Labradorreke,

Helaas is het voor ons onmogelijk om te voorspellen wanneer dit juist opgelost zal zijn. Ik kan je enkel bevestigen dat IT hier met man en macht aan werkt omdat er meerdere geïmpacteerde klanten zijn.

Groetjes,

Antonella
Intussen zijn we anderhalve maand verder... nog steeds NIETS gehoord !!!
Ik vind dit een regelrechte schande!
Sinds januari woon ik op nieuwe adres, al meermaals telefonisch, per mail alsook hier op forum gemeld.
Zonder resultaat!

Hoe moet ik dit nu interpreteren?
Hoe kan ik nu er vanuit gaan ALS ik ooit een factuur krijg, of dit wel correct zal zijn???

Er zijn veel mensen die bij hun werkgever zo niet moeten te werk gaan, of ze krijgen hun C4.
Hier kan dit allemaal?
Een half jaar mensen, EEN HALF JAAR !!!!
Reputatie 7
Badge +3
slik, ik weet het, dit is heel vervelend. Als It-afdeling de fout had gevonden, was het al opgelost. Ik vraag nog eens voor feedback.
Intussen factuur ontvangen, over de 550 euro.
Waar ik toch ergens nog een fout in zie. (voor de maand februari is er geen bedrag afgetrokken voor sociaal tarief).
Hoe en waar kan ik dat aankaarten?

En... terwijl er dan 'geschreven' werd, dat je meer tijd krijgt om te betalen heb ik amper 10 dagen de tijd.
Want nu is er al een mededeling dat ik "te laat ben"???

Ik zou graag hebben dat er iemand contact opneemt,
om inderdaad zoals men voorstelt een afbetalingsplan te regelen.

Nog een vraag: er wordt 2 keer TV WiFi Bridge single aangerekend.
Waarvoor heb je dit eigenlijk exact nodig?
Want ik heb die niet gevraagd.
Om draadloos te kunnen kijken had ik nl. 2 adapters voor in het stopcontact aangekocht.
Dat steeds perfect heeft gewerkt.
Én die dus nu óók nog in gebruik zijn???
Is dit dan geen 99 euro overbodige kost???
Graag had ik ook eens willen vragen om de vroegere facturen na te kijken.
Daar is nergens 'sociaal tarief' afgetrokken, terwijl ik er reeds 5 jaar recht op heb.
Graag een herziening?
Reputatie 7
Badge +3
Beste, de kost voor de wifi bridgen is in mindering gebracht. Op de aanrekening zie ik voor elke maand het sociaal tarief in mindering gebracht. Kan je via een privébericht laten weten of je een plan voor betaling van de rekening wenst ? Voorlopig is er aan uitstel van betaling op gezet tot nader bericht.

Groetjes

Tina
Dank u wel.

Wat de korting sociaal tarief betreft zie ik geen voor maand februari.

Hoe stuur ik pb bericht? Lukt me niet...
versturen van een privébericht aan Het Proximus Team kan via deze onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer