Geen controle op facturen

  • 24 June 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

op 1 april is mijn gsm gestolen ik heb recht abonnement tijdelijk geblokkeerd en 2w later met een andere gsm en nieuwe sim terug gestart. Op 1 april had ik net 10d ervoor abonnementswissel gehad helaas bij het insteken van de nieuwe sim bleek alle data opgebruikt te zijn wat totaal niet zo was. Sindsdien niets dan problemen maand na maand data is reeds na enkele dagen max 2 weken zo goed als op. Ik heb al zeker 50x gebeld + in 3 verschillende proximus stores geweest met altijd keer op keer een andere uitleg. nu laatst vorige week donderdag gebeld een mevrouw van de facturatie zei toen tegen mij nadat ik dreigde weg te gaan dat mijn factuur bevroren ging worden in afwachting van oplossing van het probleem en dat ik binnen 48u iemand hierover ging horen aangezien zij zelf ook raar vond dat ze niets kan terugvinden van de laatste maanden !! Is het teveel gevraagd om een uitgebreide factuur te ontvangen om te zien welke dagen dat de mobiele data verdwijnt? Nu sinds 21/6 slechts 3 dagen weer vernieuwd en nu al bijna 500mb op... Proximus u mag mij zelf gaan contacteren en uw factuur die er dadelijk wel gewoon zal aankomen en niet bevroren zal zijn tot het probleem is opgelost mogen jullie steken waar de zon niet komt want ik betaal ze niet

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Inge vc,


Stuur jij ons even jouw klantgegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kunnen wij het verbruik onderzoeken. Wat mij in dit geval de meest logische verklaring lijkt te zijn, is dat je nieuwe GSM standaard ingesteld stond om zoveel mogelijk automatisch te doen (wat dan voor veel verbruik zorgt indien je niet geconnecteerd bent met de WiFi). Data Volume is zeer relatief, het is zeer mogelijk om op 1 dag tijd Gigabytes te verbruiken, daaromd at wij niets uitsluiten. Een detail van je facturen kan ook jij terugvinden op je MyProximus account bij 'Mijn Facturen'.


Groetjes,
Lorentz.

Reageer