Beantwoord

Fraude? Foutieve Proximus beller over openstaande facturen

  • 17 July 2017
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Ik werd deze ochtend gebeld door 02/216.28.88, een Proximus medewerker om te zeggen dat ik nog aan 30EUR openstaande facturen had. Als ik vroeg over welke facturen het dan gaat, werd ik doorgeschakeld naar de facturatiedienst van Proximus (na mijn nummer in te moeten typen). Deze echte Proximus medewerker vertelde me dat er GEEN openstaande facturen zijn en dat bijkomend er nooit een medewerker van Proximus zou bellen over openstaande facturen. Het ging dus waarschijnlijk over een "nep-proximus". Ook het nummer is niet bekend bij Proximus. Toen ik echter wou melden dat het hier eventueel om fraude zou kunnen gaan, en ook wou uitklaren waarom iemand me hiervoor belt, werd ik door Proximus 25min. lang van de ene dienst naar de andere (wisselend NL en FR) gestuurd zonder dat iemand wist waarvoor ik belde of een oplossing kon bieden of enige ctie ondernam betreffende deze "foutieve beller". Oproep aan Proximus: dit is geen klantenservice! Oproep aan andere proximus gebruikers: niet opnemen van nummer 02/216.28.88!
icon

Beste antwoord door tina.b 18 July 2017, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Goed dat je het signaleert ! we hebben dit bericht ook doorgestuurd naar onze dienst abuse@proximus.com voor verder onderzoek. mvg, Tina

Reageer