Beste antwoord door tina.b
Bekijk origineelFraude? Foutieve Proximus beller over openstaande facturen
Ik werd deze ochtend gebeld door 02/216.28.88, een Proximus medewerker om te zeggen dat ik nog aan 30EUR openstaande facturen had. Als ik vroeg over welke facturen het dan gaat, werd ik doorgeschakeld naar de facturatiedienst van Proximus (na mijn nummer in te moeten typen). Deze echte Proximus medewerker vertelde me dat er GEEN openstaande facturen zijn en dat bijkomend er nooit een medewerker van Proximus zou bellen over openstaande facturen. Het ging dus waarschijnlijk over een "nep-proximus". Ook het nummer is niet bekend bij Proximus. Toen ik echter wou melden dat het hier eventueel om fraude zou kunnen gaan, en ook wou uitklaren waarom iemand me hiervoor belt, werd ik door Proximus 25min. lang van de ene dienst naar de andere (wisselend NL en FR) gestuurd zonder dat iemand wist waarvoor ik belde of een oplossing kon bieden of enige ctie ondernam betreffende deze "foutieve beller". Oproep aan Proximus: dit is geen klantenservice! Oproep aan andere proximus gebruikers: niet opnemen van nummer 02/216.28.88!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.