Vraag

Foutieve factuur voor de 4de opeenvolgende maand

  • 12 October 2018
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Voor de 4de opeenvolgende maand wordt op mijn factuur norton internet security 2 x aangerekend - mijn faktuur is dus niet correct. Ik heb de klantendienst de voorbije 3 maanden gecontacteerd (met wachttijden tot 50 minuten) en telkens is er een rechtzetting gebeurd. Er is een dossier aangemaakt over dit probleem en het zou opgelost worden.Tevergeefs echter, ook de aanrekening van 10 oktober rekent 5 euro teveel aan. Heb een klacht ingediend op deze website via e-mail en heb het hier nu ook op het forum vermeld.
Moest ik bij Proximus werken, ik zou als medewerker beschaamd zijn over de manier waarop de klanten aan het lijntje worden gehouden.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Philippe,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen
Beste; een collega van u heeft het ondertussen nagekeken en het zou nu in orde moeten zijn.Toch bedankt om te reageren op dit bericht.

Reageer