Beantwoord

Foute afrekening

  • 11 October 2017
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Eind december 2016 is mijn vader gestorven. Na zijn overlijden heb ik het abonnement van mijn moeder aangepast: voetbal opgezegd en Italk-nolimit veranderd naar Onbeberkt bellen nationaal. Sindsdien is het van kwaad naar erger gegaan. Op elke afrekening betaalt ze nu:
- italk (om onbeperkt te bellen)
-onbeperkt bellen nationaal
-alle gesprekken die ze voert aan normaal tarief!
Dus maw betaalt ze 3 keer voor hetzelfde!
Reeds 3 keer heb ik hiervoor een klacht ingediend en 3 keer snapten ze niet hoe dit mogelijk was en zouden ze het oplossen... maar je raadt het wellicht: het enige dat er is gebeurd , is dat ik uren kostbare tijd heb verspild en dat mijn moeder 100den euro’s te veel heeft betaald!
Hoe moeilijk kan dit zijn, Proximus ??? Dit is wel het toppunt van slechte service!!! En durf nu niet te zeggen dat je het niet snapt en dat je het onmiddellijk gaat oplossen... ik heb liever dat je zwijgt en dat mijn moeder snel haar geld krijgt teruggestort en vanaf nu een normale rekening krijgt!
Haar nummer: 014/51.51.22
Gelieve haar niet lastig te vallen met vragen, dit nummer is louter informatief zodat jullie weten over wie het gaat!
icon

Beste antwoord door Joel M 13 October 2017, 10:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Vermeulen 1658,

Kan u mij een contactnummer bezorgen zodat ik een dossier kan aanmaken voor de bevoegde dienst en ook dat deze u kunnen bellen indien nodig.

Dit kan privé via onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Groetjes,

Joël


Reputatie 7
Badge +3
Beste Vermeulen 1658,

Ik heb een dossier 31252363 aangemaakt voor de bevoegde dienst met hoge prioriteit.

Van zodra de dossierbeheerder alles heeft nagekeken gaat deze zelf terug contact met u opnemen.

Ik hoop nu op een een snelle oplossing voor u.

Groetjes,

Joël

Reageer