Beantwoord

Fout in Proximus winkel kost mij al 160€

  • 28 January 2017
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Mijn dochter had een abonnement full control van 15€. Na een promotie van u gaan wij naar de proximus winkel in wijnegem shopping en laten dit omzetten naar en Mobilus M full control. Op mijn volgende factuur moet ik 54€ ipv 25€ betalen. Blijkt dat de werknemer vergeten is de full control mee over te zetten. Ik bel hiervoor met de klantendienst maar vandaag consulteer ik mijn nieuwste factuur 130€ te betalen. Ik begrijp dat dit effectief verbruikt is maar mijn dochter heeft niet voor niets een full control abonnement waarbij zowel zij als ik op onze twee oren kunnen slapen en maandelijks niet meer dan 25€ hoeven te betalen. Ik hoop dat u begrijpt dat ik door een fout van uw medewerker niet extra 160€ ga bijbetalen. Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door WouterM 31 January 2017, 15:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Lauring,

Stuur je even je klantgegevens door? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ingrid!

Onze excuses voor dit ongemak, ik heb zonet de nodige tegemoetkomingen ingegeven.

U moet wel zo spoedig mogelijk de openstaande bedragen betalen, indien deze al betaald zijn zal u zo snel mogelijk de tegemoetkomingen ontvangen als crediet op de komende facturen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Wouter
Ten zeerste geapprecieerd, bedankt!
Je moet altijd alles onterecht EERST BETALEN.
Wij willen centen hebben.
Daarna gaan wij pas kijken hoe we dat rechtzetten. Eerst centen.
Hoe zit dat eigenlijk met de RENTE over het teveel vooruitbetaalde geld???

Reageer