Beantwoord

Fout in factuur

  • 10 October 2017
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Beste,

Datum 6 oktober 2017
Documentnummer 6743773137
Klantnummer 1391429

zie lijn in factuur ............. 19 2u38:43 240,25 euro

volgens mij dient er 24.025 euro ipv 240.25 euro voorzien te worden, zie ook de factuen van de voorbij maanden van dezelfde tarief.

Met vriendelijke groeten
RICHARD LOOS
icon

Beste antwoord door AntonellaD 20 October 2017, 11:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Anna,

Het bedrag van 240,25 EUR is een creditnota die in mindering is gegaan van uw laatste factuur.

Zo is het openstaande saldo nog 109,73 EUR incl. BTW

Als je mij een contactnummer geeft kan ik altijd een collega je laten bellen met alle info.

Mvg, Koen
Klantnummer 1391429

Dag Koen,

Bedankt voor de snelle reactie

Nu blijkt dat de twee berekeningen vanaf augustus ook foutief te zijn. Wij hadden (door Belgacom aangeboden) een optie Internationaal Plus waarin 5,-/ maand door abonement betaald werd en goedekoop tarief gekregen om naar Rusland te bellen. Nu zie ik dat die optie waarschijnlijk niet meer bij ons zonder its van Belgacom te horen.
Zie Ruslad vast en Rusland mobiel.

Wilt u ons aub nog één keer helpen

Met vriendelijke groeten

Richard Loos
Reputatie 7
Badge +3
Dag Richard,

Ik heb hiervoor dossier 31352509 opgemaakt voor de bevoegde dienst. De Pulse tariefplannen worden namelijk niet meer gecommercialiseerd. Deze wordt wel toegepast op de factuur zie ik, er gaan namelijk 5 euro in mindering op het verbruik.

De dossierbeheerder zal samen met jou tot een gepaste oplossing komen.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

Heb ik goed begrijpen, dat de laatste 3 facturen met verhoogte taiefplan moet ik toch betalen en alleen maar 5 euro per factuur in vermindering komt? 5 euro in feit betekent nul in vergelijking met totale bedragen. Indien "ja", dan waarom hadden jullie niks voor ons vooraan gezegd- wij hadden geen brief, geen mail van u gekregen. Tweede vraag is- wanneer onze dossier in orde komt? +-?


met vriendelijke groeten

Richard Loos
Reputatie 7
Badge +3
Dag Richard,

Ik heb niets gezegd over betalingen, maar enkel dat een dossierbeheerder samen met jou tot een gepaste oplossing zal komen. Wanneer dit in orde gaat zijn, daar ga ik geen beloftes over maken want ik heb hier verder geen vat meer op.

Groetjes,

Antonella

Reageer