Vraag

Factuur via e-mail

  • 22 June 2018
  • 8 reacties
  • 363 Bekeken

Beste,

Normaalgezien krijg ik mijn factuur via e-mail opgestuurd. Recent ben ik van werk veranderd en krijg ik plots de facturen per post (waarvan één nog naar een oud adres).
Als ik op de website https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html druk op 'verander uw verzendmethode', vindt hij de pagina niet terug.

Hoe krijg ik terug de facturen toegezonden per e-mail?
Ik heb voor de account voor mijn gsm een ander e-mailadres moeten gebruiken omdat dit al in gebruik was voor mijn privé-account voor internet en TV. Kan ik de facturen voor mijn gsm toch opgestuurd krijgen naar dit e-mailadres?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Dorien.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kunt u dit niet aanpassen in MyProximus - Facturen - Instellingen?
Blijkbaar niet aangezien TS zelf de link opgeeft die gevolgd werd = MyProximus.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Dorien,

Stuur je me even een privébericht met je klantennummer, gsm nummer en e-mailadres?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Ik heb hier ook het probleem dat ik de manier waarop ik mijn factuur krijg niet kan wijzigen.
Nu zal ik ze krijgen volgens MyProximus op papier, graag had ik deze gekregen via mail maar de knop "verder" is niet beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +3
Geert,

ik zie dat je aanvraag werd geregistreerd. Je zou een mail ontvangen hebben op je outlook mail adres om de link te bevestigen ? Kan je eens nakijken ?

Groeten,

Tina
Helaas geen mail ontvangen

Groeten

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Ook niet in je 'spam' folder?
Blijkbaar is het opgelost.
Dank u voor de reacties.

Reageer