Vraag

Factuur Tuttimus

  • 27 March 2018
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Tuttimus packet beschrijft voor de eerste 4maanden 67€/maand: 1 gsm abonnement + vaste telefonie + internet + tv + 1 tv bundel naar keuze voor slecht 1€.

Factuur maand 1: TV replay + wordt aangerekend sinds 26/01, Tv replay + is pas in werking sinds 25/02. één maand later, één maand te veel betaald, €5 te veel betaald. Al gevraagd om dit terug betalen, maar helaas nog niets over gehoord. Hierop wordt boven de 67€ abonnement, een gsm abonnement aangerekend van 15,99€. Dit is toch inbegrepen in het tuttimus pakket?

Factuur maand 2: Ook hier wordt boven de 67€ abonnement, een gsm abonnement aangerekend van 15,99€. Dit is toch inbegrepen in het tuttimus pakket? Ik probeer al van in begin Netflix te installeren. Dit lukt mij uiteindelijk te activeren vanaf maart, toch wordt mij dit aangerekend aan 10,99€ extra bovenop mijn factuur, nochtans is dit in mijn tuttimus pakket inbegrepen voor slechts 1€ extra in de maand.

Betaal dit per direct terug!
En pas het aan op mijn factuur zodat ik in de toekomst hier niet meer op moet terug komen.
Ik hoop dat dit jullie laatste fout is, nog maar twee maanden klant maar niets dan misserie!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Liessa,

Ik maak dossier 33495925 voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Badge +4
Een Tuttimus zonder tv bundel kost 67 € met gsm in Tutti van 15,99 komt er inderdaad nog bij = 82,99 €......
tenzij je recht hebt op een korting op het Tuttimus pakket, als nieuwe klant.

Reageer