Beantwoord

Factuur te hoog - TV REPLAY €3

  • 5 March 2018
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik betaal al maanden te veel voor mijn abonnement. Naast mijn abonnementskost werd mij maandenlang ook de gratis dienst TV replay aangerekend. Na een klacht eind 2017 is dit rechtgezet door de klantendienst. Ik kreeg een creditnota op mijn volgend factuur (januari). Men beloofde mij dat innde volgende maanden, dit rechgezet zal zijn.

Ondertussen mijn factuur voor februari ontvangen en weer hetzelfde liedje. Ik heb meermaals getracht opnieuw contact op te nemen met de dame die me toen had geholpen (via mail, referentie 32446573) maar geen reactie.

Kan iemand mij verder helpen? Ik weiger de extra kosten te betalen.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 7 March 2018, 15:25

Bekijk origineel

3 reacties

Proximus?
Ter info: je kan mss ondertussen ook zo klacht indienen in afwachting op een antwoord:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Vind het antwoord op uw vraag" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > voer nummer in > "OK" > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag") > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" > Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +3
Dag ArnoL,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit nu definitief voor jou opgelost.

Creditnota 6893159022 van -3 euro is onderweg als rechtzetting voor de abonnementen van februari. In maart zal de TV replay niet meer worden aangerekend.

Groetjes,

Antonella

Reageer