Factuur mobiel internet veel te hoog

  • 12 July 2017
  • 7 reacties
  • 643 Bekeken

Beste,
ik heb een factuur ontvangen die drie keer zo hoog is in vgl met andere maanden (door hoog verbruik mobiel internet) zonder dat mijn surfgedrag veranderd is.
Ik heb op een bepaald moment op heel korte tijd een aantal sms'en ontvangen van Proximus om mij te melden dat mijn limiet overschreden was, zonder enige aanleiding.
Ik heb gebeld naar de klantendienst en daar werd ik droogweg gevraagd mijn aanrekening af te wachten, blijkbaar was ik dat weekend niet de enige die belde met deze klacht /opmerking en was er iets verkeerd bij Proximus zelf. De aanrekening zou gelijkaardig zijn als andere maanden en ik mocht de sms'en negeren... Nu dus toch een aanrekening die driedubbel zo hoog is.

Ik weiger deze te betalen zonder concrete uitleg.

Met dank.

7 reacties

ik zit met hetzelfde probleem. deze morgen gebeld, en ze vertelde mij dat ik maar moest betalen. zeker niet vriendelijk. ze hebben daar bij proximus duidelijk een probleem. wat kunnen we hier aan doen? mensen zoeken die dit ook meemaken???
Is makkelijk geld verdienen zo, klanten uitbuiten en zomaar laten betalen voor door Proximus zelf gecreëerd verbruik... Ben nog maar enkele maanden klant, maar is enkele maanden teveel blijkbaar.
als hier geen gevolg aan gegeven word binnen de week stap ik over naar telenet!! klantendienst trekt op niks. ze helpen de mensen niet, enkel uitbuiten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Barbara DM,

Als ik naar de details kijk, zie ik vanaf 20/06 verschillende connecties van 100MB of meer. Dit is veel om in 1 connectie te verbruiken. Staat je mobiel internet altijd aan? Hoe staat de wifi-assistentie ingesteld?

Groetjes, Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin,

Als ik ook hier naar de details kijk, zie ik regelmatig verschillende connecties van 100MB of meer. Dit is veel om in 1 connectie te verbruiken (updates ?). Staat je mobiel internet altijd aan? Hoe staat de wifi-assistentie ingesteld ? Er is een comm. tegemoetkoming ingesteld op je aanrekening die de volgende maand zal verrekend worden. mvg Tina
Zelfde probleem. 4G staat bijna nooit op. Onmogelijk dat ik internetvolume heb overschreden. Klantendienst zegt factuur af te wachten. Er moet NU toch al kunnen gekeken worden wat er aan de hand is? Is dat nu zo moeilijk? Echt slechtgezind van de slechte hulp.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Frie, de data is alvast zeker en vast verbruikt, kunnen enkel pas de verbindingstijden nakijken, zodra de factuur opgemaakt is. Wij als medewerker kunnen ook niet zien waar je data heengegaan is, mag trouwens ook helemaal niet, zou een inbreuk zijn op jullie privacy. Dat is natuurlijk verboden. Groetjes, Nicky

Reageer