Klantenrekening 26108671
Ik heb een factuur ontvangen van meer dan 60 euro, ondanks mijn limiet is ingesteld op 60 euro.
Ik heb een factuur ontvangen van 80,33 euro.
Kan u deze corrigeren, en min even nieuwe factuur bezorgen?
Mvg, Katrien
Ja Katrien, zoals iedereen in de val van de €60 gelopen.
Je zult nu een reeks tips krijgen = de schuld in uw schoenen schuiven.
Wanneer zet prox deze €60 drempel default lager?
Wanneer mag de klant deze drempel zélf lager zetten?
Je zult nu een reeks tips krijgen = de schuld in uw schoenen schuiven.
Wanneer zet prox deze €60 drempel default lager?
Wanneer mag de klant deze drempel zélf lager zetten?
Probeer https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-het-forum-2/privebericht-40437/index1.html#post584107
Beste Proximus,
In afwachting van uw antwoord wacht ik op een correcte factuur.
Bij deze blokkeer ik de domiciliëring, zodat u mijn factuur kan rechtzetten.
Wachtend op uw antwoord
Mvg,
Katrien
In afwachting van uw antwoord wacht ik op een correcte factuur.
Bij deze blokkeer ik de domiciliëring, zodat u mijn factuur kan rechtzetten.
Wachtend op uw antwoord
Mvg,
Katrien
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.