Beantwoord

Factuur maart niet ontvangen


Beste
Ik heb mijn vraag ook al privé verstuurd via facebook, mijn bericht werd onmiddellijk gelezen maar heb nog steeds geen antwoord ontvangen.
Dus ik probeer het nogmaals via deze weg.

Mijn factuur voor maart werd nog niet opgemaakt.
Dit gebeurt normaal telkens op de 11de van de maand.
Kan dit nagekeken worden aub?
Klantnummer 620114099
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 March 2018, 14:24

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij hetzelfde in de MyProximus app staat nog steeds geen factuur van maart vermeld. Normaal is dit half van de maand. Is er iets mis ?
Ter info: Even bij mij gecontroleerd en de factuur/aanrekening van maart staat er in ieder geval al.
Reputatie 7
Badge +1
Wacht nog af. Krijg de factuur normaal ook met de post. Als ik deze begin volgende week nog niet heb zal ik wel bellen.
ik had inderdaad ook al de factuur ontvangen rond de 15de deze maand ongeveer.
Ik krijg mijn facturen via email normaal..
Maar nog geen e-mail gezien en er staat ook niks online...
Er is dus wel iets mis denk ik..
Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag,

Bij de testers van V6 decoders zie ik dat er inderdaad een probleem kan zijn bij de opmaak van de factuur. Ik heb nu voor Natascha1608 en Antoon1 de factuur manueel opgevraagd. Deze is binnen de 24u zichtbaar in MyProximus.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Goedemiddag,

Bij de testers van V6 decoders zie ik dat er inderdaad een probleem kan zijn bij de opmaak van de factuur. Ik heb nu voor Natascha1608 en Antoon1 de factuur manueel opgevraagd. Deze is binnen de 24u zichtbaar in MyProximus.
Groetjes,
Antonella

Hallo Antonella,
Bedankt, maar ben geen V-6 tester. Heb de factuur via de post nog steeds niet aangehad. Graag ook via de post indien mogelijk. Zal morgen kijken in MyProximus. Staat er nu nog niet in.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Blijkt ook dat in MyProximus op de PC al mijn facturen er niet meer op staan. Heel het overzicht is weg. Hallo PX hoe gaat men dit oplossen. Graag een antwoord zou fijn zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon,
Kan je via Het Proximus Team uw login doorsturen?
Dan kijken we dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon,
Kan je via Het Proximus Team uw login doorsturen?
Dan kijken we dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen


Verstuurd.
Reputatie 7
Badge +1
Goedemiddag,
Bij de testers van V6 decoders zie ik dat er inderdaad een probleem kan zijn bij de opmaak van de factuur. Ik heb nu voor Natascha1608 en Antoon1 de factuur manueel opgevraagd. Deze is binnen de 24u zichtbaar in MyProximus.

Groetjes,

Antonella

Hallo Antonella,
Zijn nu 48 uur verder en nog geen factuur. Heb hierover en nog items afgelopen donderdag een mail gestuurd naar de CEO van PX. Leesbevestiging ontvangen. Vrijdagmorgen al telefoon van medewerker PX en die ging alles oplossen. Zou vrijdag hierover terug gebeld worden. Maar helaas niet. Heb gisteren dus alweer een mail gestuurd met de stand van zaken incl. Modem uitval. Vind als je iets beloofd moet je het doen, haal je het niet koppel het dan even terug. Het minste wat je kan doen. Zit nu nog steeds te wachten op de factuur. Eind maart moet die toch normaal betaald zijn anders wordt je afgesloten. Hoe verder ?
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX. Kunnen jullie aan mijn factuur voor de maand maart aandacht besteden. Nog steeds niets aan gehad.
Alvast bedankt. Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Die case zou normaal gezien vandaag behandeld worden Toon. Fijne week. Jan
Reputatie 7
Badge +1
Die case zou normaal gezien vandaag behandeld worden Toon. Fijne week. Jan
Hallo Jan. Bedankt. Horen en zien het wel. Prettige dag verder. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Vandaag in de GVA. Nog een lange weg om te gaan. Mijn probleem met de factuur is nog steeds niet opgelost maar ze zijn er mee bezig. Gelukkig.
Opnieuw meer klachten over Proximus, Telenet en co: “Klant geconfronteerd met hogere factuur” Bijna de helft gaat over de facturatie, zo blijkt uit het jaarverslag van de dienst.
https://www.gva.be/cnt/dmf20180329_03436436/opnieuw-meer-klachten-over-proximus-telenet-en-co-klant-geconfronteerd-met-hogere-factuur
Reputatie 7
Badge +1
Misschien te vroeg. Factuur maand Mei staat niet in Myproximus. Premium punten zijn op 12 mei wel bijgeschreven. Per post ook nog niets ontvangen. Kan iemand van PX medewerkers eens nakijken of dit weer niet hetzelfde probleem is als in Maart. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,

De factuur zou nu zichtbaar moeten zijn in MyProximus.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,
De factuur zou nu zichtbaar moeten zijn in MyProximus.
Groetjes,
Antonella

Hallo Antonella,

Super bedankt. Factuur is zichtbaar.
Mvg, Antoon

Reageer