Vraag

Factuur klopt niet (factuur 171501922731)

  • 25 September 2017
  • 0 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
Probleem gemeld door https://nl.forum.proximus.be/members/oyen-65728

Ik contacteer u aangaande de factuur welke ik mocht ontvangen voor de GSM van mijn zoon. Wij mochten een factuur ontvangen van bijna 300,00 EUR.
Wij zijn eind augustus 14 dagen met vakantie geweest naar Spanje (Calpe). Naar mijn weten zijn de roamingkosten afgeschaft van in juni. In het abonnement zit een gratis app, zijnde snapchat, welke dan niets van mobiele gegevens verbruikt. Na een week in Spanje te verblijven kreeg mijn zoon ineens een berichtje dat zijn factuur bijna 60,00 EUR bedroeg terwijl enkel zijn favoriete app open stond, de rest had hij niet aanstaan. Ik heb dan met jullie diensten contact genomen en deze hebben mij bevestigd dat de favoriete app welke gratis in het abonnement zit dan ook niets mocht verbruiken binnen Europa. Op dat moment konden ze niets nakijken of doen, maar pas vanaf dat ik de factuur zou ontvangen, en indien dat zo zou zijn dan zou de factuur gecrediteerd worden. Een dag later werd mijn zoon geblokkeerd en ik heb terug met jullie diensten contact genomen. Ik heb dan wel mijn toelating gegeven om hem te deblokkeren met het gedacht dat er iets mis was van jullie kant. Mijn zoon is nog nooit over zijn verbruik van mobiele gegevens gegaan, wel raar dat dit nu wel het geval zou zijn... Blijkbaar zou zijn verbruik opgeweest zijn en blijkbaar is de favoriete app vanaf dan ook niet meer gratis?? Dit staat nergens duidelijk vermeld in jullie voorwaarden, dit werd ook bevestigd door jullie klantendienst (Benjamin). Ik ben al klant bij jullie vanaf het moment dat ik een gsm heb en heb nog nooit problemen gehad met jullie diensten.
Alvorens mij tot andere instanties te wenden wens ik dat deze zaak in der minne kan opgelost worden en verwacht ik van jullie per kerende een creditnota voor de ontvangen factuur.

Nog een bijkomend gegeven.
Ik heb 2 keer contact genomen met jullie diensten vanuit Spanje, dan hadden ze mij wel aan de telefoon kunnen zeggen dat de favoriete app, welke gratis in het abonnement zit, betalend wordt vanaf het moment dat de mobiele data opgebruikt zijn.

0 reacties

Geen reactie

Reageer