factuur klopt niet + 50 euro

  • 2 January 2012
  • 4 reacties
  • 655 Bekeken

hallo

wij hebben in november gevraagd om onze snelheid te verhogen van adsl naar adsl2

en dan zeiden ze dat we gratis belgacom tv konden nemen omdat we al

classic lijn en internet comfort hebben ja gratis zelfs 2X euh nee volgens factuur

+ onze promo internet affinity is verdwenen

dus voor de factuur van 25 oktober betaalden wij +- 94.00

nu betalen wij voor de factuur van 21 december ineens 151.64

terwijl wij normaal niets hebben bijgenomen behalve belgacom tv

dat ze zeiden dat gratis is

er is zelf eenmalige kosten bij dat we zelfs niet weten van waar ze komen

hoe het normaal zou moeten zijn is


54.13 voor pack classic lijn + internet comfort + belgacom tv die je gratis erbij krijgt

min 4.94 promo intertet affinity

+ het verbruik van de telefoonlijn is nu 6.58 €

dus dat komt neer op 55.77 € per maand

dus tweemaandelijks is dat 111.54 € een geen cent meer

kan iemand mij informatie geven hoe ik dat kan betwisten


mvg bryan

4 reacties

Badge
beste

korting Internet affinity is niet meer van toepassing/combineerbaar bij FREE TV. U kan steeds de klantendienst op hun nummer 0800/22800 contacteren.

muisje
€50 te veel? de prijs voor verandering technologie is normaal €50, voor overschakeling van adsl naar vdsl2 is dat nu wel gratis tot 31/01. misschien dat ze de migratie van adsl naar adsl2 wel aangerekend hebben? maar ik zou morgen eens bellen naar de klantendienst en 't zal dan wel in orde komen veronderstel ik

mvg
Beste ttplayerb,

Graag ontvang ik klantgegevens voor nazicht als u nog geen contact had met onze klantendienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva
ik heb met de klantendienst gebeld

ze hebben het normaal gezien opgelost


dank u voor de reacties

Reageer