Factuur fout

  • 13 July 2017
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Gisteren ging ik langs in een Proximuswinkel met mijn factuur die niet correct is en veel te duur is. Die hadden me aangeraden om naar de Facturatie te bellen want ze begrepen er zelf niets van. Nu heb ik naar de facturatie gebeld, ongeveer 40min, werd al niet vriendelijk bediend want was precies altijd mijn fout maar ze moest me toch altijd gelijk geven, op het einde van het gesprek kreeg ik te horen dag ik morgen moet terugbellen omdat ze nu niets kan aanpassen. Er staan twee abonnementen op mijn gsmnummer wat ik al niet begrijp dat het kan, Netflix wordt aangerekend terwijl het in ons abonnement als bundel zit, vind ik niet kunnen dat ik zoveel moeite moet doen voor een fout van jullie!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag VwLis,

Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Groetjes,

Antonella
ik heb reeds verschillende betalingen voor proximus gedaan, ik heb reeds vele opzeggingen gedaan online dit blijkt nooit inorde te zijn gekomen. Ik ben omwille de hoge bedragen van proximus (280+,340+,... terug overgeschakeld naar telenet. Op 13/04/2017 hebben ze terug telenet komen installeren, doch bleef ik facturen van proximus aankrijgen. Ik krijg begin april een nieuwe rekening van welliswaar 284€ ! Deze diensten zijn niet meer in gebruik geweest sinds april. Ik ben hier niet mee akkoord waarom ik nog steeds rekeningen blijf aankrijgen. Ik ben net terug van vakantie en er steekt alweer een nieuwe rekening in mijn bus. Ik ben hier niet mee gediend en maak al van April terug gebruik van Telenet!! hier ben ik absoluut niet mee akkoord heb verschillende mails gestuurd, geen antwoord , verschillende malen gebeld maar word steeds in wacht gezet en dit duurt langer dan 20 min.!
Ik heb gisteren een privébericht gestuurd, nog geen reactie gekregen. Nu vandaag heb ik geen service meer op mijn gsm, is mijn nummer afgesloten???
zie mijn antwoord in je nieuwe topic die je opgestart hebt, hier:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/geen-antwoord-geen-service-39761#post580356
namelijk:
Volgens mij stuur je dan toch best nog eens een privébericht met je uitleg of verwijzing er naar, namelijk deze link meegeven: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/geen-antwoord-geen-service-39761
Ik heb dat gedaan, maar als ze in privébericht niet reageren... Ik heb al veel moeite moeten doen voor een fout van hun.
Ik weet het, bij mij is het niet anders hoor, soms reageren ze heel vlug op een privébericht en soms maar na herhaaldelijk er ene te sturen?
Mijn vader zegt dat hij veel vlugger reacties krijgt als hij naar proximus twittert.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Emilietjeh1,

Je krijgt kosten aangerekend omdat we de apparatuur van Proximus niet ontvangen hebben, kun je me laten weten wat je hiermee gedaan hebt?

Groetjes,

HeidiE

Reageer