Vraag

Factuur elektronisch!

  • 16 June 2017
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

Onderstaande mail kreeg ik op 25/04/2017 in mijn mailbox.(zie onder mijn afsluiting)
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen.
Vandaag belde ik naar jullie 0800 nummer en werd zeer correct geholpen door uw medewerkster Danielle, die ik dan ook een dikke 5/5 heb gegeven. Ze zou me via mail een nieuw factuur bezorgen.
Maar ik vind mijn elektronische factuur niet terug in myproximus.(zou zeer makkelijk gaan snel maar helaas vind ik niks. Tevens is jullie website zeer gebuiksonvriendelijk en onoverzichtelijk.
Alvast bedankt voor jullie antwoord, want mailen naar jullie lukt ook niet :-(

Mvg,
Dave



Geachte klant,

Binnenkort krijgt u uw Proximus-facturen elektronisch. Zo'n elektronische factuur heeft dezelfde rechtsgeldigheid als een papieren exemplaar, maar is véél handiger... En u kan de factuurbestanden (in pdf-formaat) eenvoudigweg doormailen naar uw boekhouder

4 reacties

ter info: niet echt een mail maar,
je kan altijd ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb het in ieder geval via de post nog laten komen, om dat ik dit een voordeel vind dat er bv. altijd een probleem met je computer kan zijn; En als je het via de post laat komen komt ze ook nog eens via mail en ze is via my proximus te zien. Maar omwille van mijn uitkering laat ik al mijn betalingen per post komen en doe deze met de PC.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb het in ieder geval via de post nog laten komen, om dat ik dit een voordeel vind dat er bv. altijd een probleem met je computer kan zijn; En als je het via de post laat komen komt ze ook nog eens via mail en ze is via my proximus te zien. Maar omwille van mijn uitkering laat ik al mijn betalingen per post komen en doe deze met de PC.
Ik begrijp niet wat uw uitkering te maken heeft met het al dan niet versturen met de post.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb het in ieder geval via de post nog laten komen, om dat ik dit een voordeel vind dat er bv. altijd een probleem met je computer kan zijn; En als je het via de post laat komen komt ze ook nog eens via mail en ze is via my proximus te zien. Maar omwille van mijn uitkering laat ik al mijn betalingen per post komen en doe deze met de PC.
Ik begrijp niet wat uw uitkering te maken heeft met het al dan niet versturen met de post.

Een computer is nog altijd een machine en is nog steeds niet betrouwbaar. Kan zoals ik zei steeds falen. Als je maandelijks 15 overschrijvingen hebt te betalen doe ik dit liever zelf via mijn Pc of via de bank die betaling.als ik dus de overschrijvingen heb ontvangen. Je kan ook beter je rekeningen in het oog houden in plaats van domiciliëringen want zo kan je niet weten wat er op je rekening staat. Als ik betalingen krijg sorteer ik deze op datum wanneer ik die moet betalen. Ik mag van mijn dokter niet meer gaan werken door een werkongeval en een domiciliëring kan men ook niet verplichten. En waarom ik liever heb dat al mijn betalingen via post komen is ten eerste uit vrije wil en ten tweede omdat ik geen vast inkomen heb en niet meer mag gaan werken van de dokter wegen een ongeval. op het werk. Zo kan ik mijn betalingen bijhouden;

Reageer