Beantwoord

Factuur decoder en modem

  • 12 January 2018
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb vorige jaar een korte periode Proximus internet en televisie gehad thuis, na de opzeg een brief gekregen dat de decoder en modem terug moesten. Waarop ik deze dan heb binnengebracht in het proximus center en nu krijg ik een factuur van 248 euro voor diezelfde modem en decoder ...

Kan dit via deze weg rechtgezet worden? Aangezien ik telefonisch maar in de wacht blijf hangen.....
icon

Beste antwoord door Martin 12 January 2018, 11:43

Bekijk origineel

5 reacties

moest er op de lange duur geen reactie komen van Prox dan kun je altijd nog op deze manier klacht indienen.
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Beste Martin als ik goed lees heeft meneer geen telefoonnummer van proximus meer.
Na lang zoeken heb ik ook mogen merken dat je dan blijkbaar via een forum moet proberen en anders na tijd de deurwaarder ontvangen, of gewoon betalen en niet moeilijk doen.
dan is het de optie ik ken mijn "TF nummer niet" die je moet kiezen 😉
enfin het was maar een tip in geval het je eventueel zou kunnen verder helpen.
Martin, bedant voor je antwoord. Het formulier klacht indienen had ik nooit gevonden zonder jou uitleg! Bij deze dus een klacht ingedient! Bedankt voor de hulp!
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Niels,

kan je mij je proximusklanten nr doorgeven? Wanneer had je de opzeg gedaan? Ik kijk dit graag na.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Aw

Reageer