Vraag

Factuur betwisten niet mogelijk via MyServices

  • 20 February 2017
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Na overstap naar Familus M (mits tussenkomst werkgever via pack for employees) heb ik op 04/02/2017 een aanrekening ontvangen waarbij zowel het bedrag van mijn 'oude' pack (internet + vaste lijn + tv) als elk van deze 3 abonnementen afzonderlijk worden aangerekend. Ik heb hiervoor herhaaldelijk de klantendienst telefonisch proberen bereiken, zonder succes. Hierop ben ik naar een Proximus center gegaan, waar men mij opnieuw heeft doorverwezen naar de telefonische klantendienst OF MyServices. Op MyServices heb ik online de factuur 4x (op verschillende dagen) proberen betwisten, telkens met volgende boodschap als resultaat: 'door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar; gelieve later opnieuw te proberen'. Vandaag de klantendienst nogmaals telefonisch proberen bereiken --> na 35 min op muziek nog steeds niet doorverbonden met een medewerker!!
Ondertussen ben ik sinds 06/02/17 aan het proberen om deze factuur te betwisten, zonder resultaat. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd!! Ondertussen word het bedrag morgen automatisch van mijn bankrekening gehaald via domiciliëring.
Graag een bevestiging van mijn betwisting en een creditnota voor het te veel betaalde bedrag.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Alba_65308,

Bezorg je ons klantgegevens in privébericht voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE
Ondertussen word het bedrag morgen automatisch van mijn bankrekening gehaald via domiciliëring.
Heb ongeveer dezelfde miserie, maar zal NOOIT domiciliëring toestaan aan Proximus. Ze maken te veel facturatiefouten. Die ze heel moeilijk recht gezet krijgen met creditnota's.
Ik krijg een creditnota en een andere medewerkster annuleert ze.

Reageer