Factuur

  • 13 July 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Beste,
Factuur van juni 2017 ontvangen ze is 6x hoger dan normaal !!!
Het is allemaal begonnen 3 dagen na start nieuw bundel, ik zat voor mijn werk in Frankrijk voor één dag en toen ik terug kwam over de grens België terug binnen kreeg ik een sms dat al mijn data 2GB is opgebruikt was en ik zat pas rond de 120MB. Ik heb zelfs geen enkele sms of dergelijk ontvangen of verstuurd ook was dit zo met bellen of internetten want roaming lag uit en zelf mijn netwerk op bepaalde momenten. Ook heb ik een Daily Travel Passport en deze is nooit geactiveerd geweest !!!
Dus ik gebeld klantendienst de dag nadien en daar een zeer onvriendelijke vrouw aan de lijn, tot zelfs de telefoon dicht gegooid. Dan terug gebeld deze was al iets beleefder, en hij zei dat ik mijn eerstvolgende factuur moest afwachten dus vroeg ik ook omeen zo gedetailleerd factuur waar de sms data bellen ed naar toe is gegaan. Nu heb ik natuurlijk een factuur zonder dit alles !!!
Ik heb deze voormiddag al drie keer gebeld telkens bijna 30min aan de lijn en niemand kunnen bereiken !! SCHANDALIG vindt ik dit.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag atevh,

Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer